Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Godmorgon Ladies!
Ser att Tant Liz varit i sitt esse här på morgonskröken (4 på morgonen och kreativiteten flödar. Du är en sann konstnärssjäl kära Liz ).
Jag sa ju det Cantaton; hon är expert och jag vet hur man triggar igång henne
Kram allihop!
Fyyyy va B.. Nu har jag inte tagit mina "morfintabletter" på ett tag och SATAN va trött jag är. Har aldrig känt något liknande.. Sitter på jobbet och sluddrar och benen viker sig när jag går..
Im Yours, tack! Mangolänkarna fick jag bara till Mangos startsida, men jag tolkar det som att jag bör gå dit.
Hade vid det här laget redan tänkt sitta på en buss till vårdcentralen, men jag somnade helt enkelt om och ville verkligen duscha innan jag åkte iväg.. Så det får bli nu istället.
Sedan shopping.
Morsning!
hahaha
Kjell Präst skrev 2009-11-19 08:57:59 följande:
Snart är det vår tur att vara lika nerviga som Blomman nyligen var.. Vår lgh kommer ut på annons och visning blir nog nästa helg..
Fulle: vad spännande! Har maffian hört av sig ännu?
ImYours: Jag störtdiggar kläderna o skorna du tipsade om (om jag bara hade varit 5 kilo smalare) !!!
Kan inte du bli min Personal Shopper
KOm hit och inspirera mig. Vi går igenom hela min garderob och uppdaterar. Slänger/skänker bort alla gamla trasor och köper in nytt o fräscht, men billigt - för min plånbok är tunn...
NÄr kan du komma
Njae eller Micke prata med henne igår.. Hon var lugn och så men hon ville ju gå vidare med detta.. Så jävla jobbigt.
Ja, skorna var supersnygga. Dock har jag strlk 42 i skor... finns sällan. Men det kommer bli läderstövlar ikväll.
Till en svart, silverglittrig, knälång klänning. Med svart kavaj. Långa silverörhängen.
Kommer nog bli bra Ska bara hålla en lektion i företagsekonomi på gymnasieskolan innan... Tror ni de orkar titta på mig när jag silverglittrar? Jag hinner nog inte byta om efter lektionen...!!