Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Men lillabrud, hur fan kan HON vilja ge ANDRA julklappar som har med ert bröllop att göra? Är inte det DU som ska ge de bilderna som julklapp, om nu ens egna bröllopsbilder är julklappsmaterial för någon alls utom en själv?
Alltså, den enda hon skulle kunna uppvakta med bilder från ert bröllop är väl dig och din man? Sådana bilder hon själv tagit och som du inte har menar jag.
Jag fattar ingenting.
Lillabruden: Jag tänker som Blomman, det är väl NI som i första hand skulle ge bilder från ert bröllop i julklapp, om ni vill det, till släktingar?! Va' fräckt av henne!
Jag hade nog också ifrågasatt hennes tilltag. Ja, när jag funderar så hade jag faktiskt sagt; Stopp å belägg, VI ska ge bilder från VÅRT bröllop i julklapp. Du kan ge på nåt foto där DU är ensam om du nu vill det. Och av OSS ska du få en FÖRSTORING på oss allihop tillsammans, där du är tärna på vårt bröllop. Bara för att hon skulle fatta att hon är ute och cyklar.
Tinker; välbekant huvudvärk. Sån hade jag varje dag när jag bodde med mitt ärkeas till ex (det förr-förra exet. Det senaste som jag var tillsammans med i nio år och gift med, han var absolut inget ärkeas)
Hoppas det hinner lugna ner sig innan jul så ni får lite julefrid i er familj. Gudarna ska veta att ni behöver det efter allt som varit denna höst.
Hej tantsen!
Här är regniga hälsningar från Barkarby, där vi bor på vandrarhem. Man kan shoppa här! Det finns en bok- och skivoutlet! Här kan jag verkligen understödja mina missbruk! Och Ikea fem minuters gångväg bort! Paradiset på jorden, nästan!
Här är massor av kramar t alla tanter som behöver det, spec de som inte mår bra av olika anledningar. Själv mår jag mycket bättre idag. I går kväll var jag helt säker på att jag blivit vaccinerad med smågrisar! Feberfrossa och ont i kroppen och barta helt enkelt totaldassig! (fint språkbruk prästen har!). Idag har jag klarat mig med två panodil. Finns hopp trots allt!
Läge för Tantträff Kjell o Soldemor?
Kjell Präst skrev 2009-11-18 21:46:55 följande:
Nu har maken döpt om min dator till "leklåda". Kan vi spåra ett visst mått av avundsjuka?
jasså majorskan vet jag vart det är!
På tal om bilar...
Här i vår församling har de en vit minibuss av nåt slag, med Svenska kyrkan symbol på eller nåt sånt.
Den brukade stå vid kyrkan förra året så här dags när mina barn var med dagis och tränade inför Lucia i kyrkan.
En dag när de var på väg tillbaka till dagis från kyrkan, så körde nämnda minibuss förbi barnen när de var nästan framme vid dagis. Då utbrister min T: "Titta fröken, där är Jesusbilen"
Fröknarna fick sig ett gott skratt och citatet hamnade genast i den blå Citatboken som de har på dagis...
Nu är jag hemma!!!
Jag har haft det sååååååååååå bra! Fick med mig ett plektrum hem!!!!! Stod allra längst fram, preciiiis vid Lasse så hade ögonkontakt med honom massa tid under konserten
Jag är så uppe i varv att det är fånigt och kan knappt tänka på annat!
Dessutom hade jag fått mail från Honom när jag kom hem som bara gjorde mig ÄNNU gladare