Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Nu har jag äntligen klarat utav en stor arbetsinsats som krävde
energi! Hurra för mig! Jag som gått och segat och segat kring det där så länge.
Fast det var samtidigt kul. Har gått igenom nästan trehundra enkäter från ungdomar i gymnasieskolan och gjort en sammanställning och tolkning från detta. Det var också i grevens tid! Jag ska presentera det redan nästa vecka. Snart är detta projekt avslutat och det är både skönt och sorgsamt på samma gång.
Cantaton! Kan jag inte få låna din klänning sen,då jag ska till gymnasieskolan nästa vecka?
Jag tror att du kommer göra succé med din outfit, ungdomarna kommer nog lyssna lite extra på dig!
Här är en till tant som befinner sig i sthlm, fast på permanent basis då
Fick ett sånt roligt sms nyss från en, för mig, totalt okänd person. Det stod: "Hej. Allt bra med dig? Kommer du på maskeraden på lördag? I så fall kanske vi kan vara det kinky paret, med lite nitar och läder eller skall du vara nått annat? Kram Jonas"
jo precis min mening! men jag känner henne så väl att hon säkert ska använda BARA bilderna på henne och hennes familj inte mig och min man eller andra bilder som har med mitt bröllop att göra. Hon är väldig ego..
tjohej
va kul att det är positivt här idag
själv har jag fikat i stan med väninnan och det var supermysigt, så pass att när min kusin o hennes mamma (som är elak in på benet) kom förbi så förstörde det inte min kväll
känner mig duktig
nu är jag bara så himla trött....blir soffan+filt+en kopp te.
kramiz
Go´kväll!
Här sitter en mycket trött tant som just har kommit hem från Lund. Ja, hem till Jönköping alltså, i morgon efter jobbet åker jag hem på riktigt!
Nu ska jag läsa ikapp!
Hej tanter,
Här kommer en trött en insläntrandes.
Har ont i huvudet som bara den. Antar att det är alla spänningar som släpper eller så är det champagnen jag hade till lunch?.
Det gick hyfsat bra i tingsrätten idag eller som maken uttrycker det jag gav ärkeaset ?enough rope to hang himself..?
Jag tror inte att han under de tolv åren vi var tillsammans fattade vad jag gör på min arbetsplats ? förhandlar avtal och kontrakt i mångmiljonersklassen?
Det var hyfsat komiskt när hans ombud fick vända på en femöring och hålla med mig för att inte själv tappa ansiktet fullständigt ? oops!
Ganska komiskt var också varje gång mitt ombud var tvungen att påpeka, till hans ombud, att si eller så är inte praxis inom familjerätt?
Maffian...
Tinker!!
Jublar för din skull!!!!Å så förbannat skönt att få sätta dit det puckot, och allt inom lagens gränser Yes yes yes!!!
I övrigt, man kan bara konstatera att det finns mycket PUCKON... som lilla B:s kusin..
Gör en dvd till henne, som "råkar" var tom.. och skyll på att ni "oooopps" har raderat alla kort av misstag och förresten såg ju hon så miffig ut på korten så det var nog tur för henne att det gick så.. Moooahahhahaaaaaaa...
Nu är alla vaccinerade här mot baconbaciller... så vi är enarmade banditers klubb...
Utom Lilla vild som härjar på som vanligt Jag har mer ont denna gång
Iövrigt är jag stolt mamma, var på utvecklingssamtal i går och äldsta dottern fick superomdömen av sin urtrista stela lärare (han som har en pinne i röven, jag lovar!!)
i alla ämnen utom slöjd, där det "bara" var bra! Go girl, jag jublar så länge det håller i sig
Kramen till alla och hoppas Cantatons pappa fortsätter repa sig!
Mitt ärkeas är lite som ditt ärkeas så du förstår att det blev jobbigt när nu allt finns reglerat i ett protokoll.
Under eftermiddagen har maken gått runt och små trallat för sig själv? ja han njuter när ärkeaset får pisk.
Wooooohooooo! Så sköööönt Tinker att få knöla dit honom va'?!
Frulle var rädd att de som först skulle få köpa lägenheten skulle bli sura och skicka maffian på henne nu när hon ska sätta ut den hos mäklaren... Därav min fråga om maffian synts till ännu.
Lilla Bruden; du verkar haft en mysig dag. Unna dig att vila och njuta nu
Fjällbruden: Wow, vilken duktig tjej du har Måste kännas skönt. Och precis som du säger, njut så länge det varar.
Dfk; Bra jobbat, måste kännas skönt att vara kvitt den skuggan som förmodligen förföljt dig (det där som du dragit ut på att ta itu med menar jag).
Jag har varit på kören och det var KUUUUL! Jag insåg dock att jag och töserna missat på tok för mycket när vi varit sjuka och låga. Det innebär att vi avstår från konserten med Magnus "Barbados" Karlsson nästa lördag utan vi siktar in oss på 1:a advent och förhoppningsvis julkonsert med Anna-Lotta Larsson och Janne Schaffer istället.
Tinker; you go girl, däng till med handväskan bara!!
lillabruden; din kusin är ju ett riktigt praktexemplar! VAD ska hon med DINA bröllopsbilder till!!!!
Kramar till alla!