Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Ja, var är Tinker? Det undrade jag redan för ett par dagar sedan. Hoho? Inga smågrisar väl?
Alla stavningar är bra utom dem dåliga....
Jag lovar att inte börja skriva på norska.
Här är jag.
Vi är friska och krya - ingen frissjuka här inte!
Har inboxat dig Sonja.
Jag är lite ofokuserad just nu då ärkeaset härjar som värst - igen.
Jag längtar efter lite stilla ro och frid så här inför jul, men han är ju inte kristen/västerläning så han förstår knappast konceptet...
Åh Gud så skönt att höra av dig Tinker!
Massor av styrkekramar från oss som skyddar både från svininfluensa och andra svin...
usch vad jag tycker det är en jobbig period just nu....det är så svårt att vara positiv
min senaste "finne på röven" är så löjligt att jag skäms.....men min kusin som var tärna på mitt bröllop, engagerade sig inte ens på bröllopsdagen att dyka upp i tid och nu vill hon ha alla bilderna från bröllopet så hon kan göra julklappar av det.... ursäkta! det är mina bilder o hon ska göra julklappar av det.... som sagt, jag vet det är löjligt men kan inte hjälpa att känna så. Hon är så otroligt ful i sitt sätt! Har inte brytt sig ett skit om mig på ett helt år o nu bara för hon vill ha bilderna jagar hon mig! BLÄÄÄ vill inte vara här till jul...jag gömmer mig under soffan...
Jag hoppas ni har roligt på release party (vet inte riktigt vad det är....) och konserten!!
Och ärkeasen kanske ska ställa sig i vår "lilla" storm och råka blåsa bort
Ikväll gjorde vi en supersnabb men supergod middag; stekte laxfilé med olja och citronpeppar (behövs inget annat) och kokade upp vatten, slängde i lite couscous och frysta grönsaker o voilá! Supergott nyttigt och snabbt
ikväll är det mitt favvo program; So you think you can dance!!! Tack o loooov!! har längtat så!!!
Jag önskar för allas vår skull att det fanns ett varaktigt vaccin även mot ärke-as! Fy vad trist Tinker! Hade hellre hört att ni hade smågrisarna faktiskt.
Jag är helt övertygad om att ärke-as genom tiderna tagit kål på väsentligt fler både rent fysikst och mentalt, än vad smågrisarna någonsin kan åstadkomma.
Du har så rätt!
Jag har haft spränghuvudvärk flera dagar i sträck. Inte den sorten som alvedon hjälper mot...
Jag försöker trösta mig med att allt sker av en anledning och hans tur i h-vetet kommer också.
Synd bara att hans ska dra med sig en ny kvinna ner i fördärvet.
Finns stunder jag undrar vad som krävs för att hon ska vakna ur sitt lyckorus och se fakta.
Tror tyvärr att hon, likt mig, kommer ödsla en massa år innan hon bestämmer sig för att ta sitt liv tillbaka.
Helt allvarligt!!!
*Springer efter Anti finnmedlet*
Be din kära kusin hoppa och fara.
Hur f*n vågar hon be om ALLA bilder?
Nu blev tom jag sur....
jag hade sagt att jag skulle ordna en dvd med bilder o så, hade ju tänkt fixa en liten film med allt till dem närmaste släktingarna och det vet hon! Men hon bryr sig bara om sig själv. Jag orkar knappt bry mig men det är ändå så jäkla irriterande att man ska behöva ha släkt som beter sig så förbannat fult mot en!! hon bara utnyttjar mig o jag hatar det. Men skulle jag be henne fara så blir ju jag en sämre människa än henne...och det vill jag inte vara.
Releasepartyt är imorgon. Det är alltså en fest för att fira ett skivsläpp (release av skiva).
I morgondagens fall: 1) Konsert med materialet, 2) Fest med tilltugg