Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
www.brollopstorget.se/Forum-1-1/m3603049.html
Kolla, samma nick som vår Tinker så när som på ett litet h
Jag sitter här fast jag borde göra en massa andra saker!
Om man skjuter på något mindre roligt som måste göras slipper man då?? Blink...blink..
Nä det är väl bara att ta tag i det! Ska bara...
Stackars dig babou, hoppas att ryggen snart ska bli ok!
Tänk att du är så vild på dansgolvet!
Cantaton, vad du kämpar på med kalendrarna. Vad roligt det skulle vara att få en sån att öppna fram tills julafton!
Jag har köpt chokladkalendrar till barnen.
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiih!
Nu har jag rus..! Jag är hög... o konserten börjar inte än på 3 timmar...
Ska åka o köa nu... insläpp om 2 timmar.. Måste ju få bra platser
Ha en trevlig kväll allesammans - DET KOMMER JAG HA!
Inte ett DUGG avundsjuk!
*håller fingrarna i kors i smyg*
MV85: Inte ALLS avundsjuk är jag... (ljuger så jag är blå i ansiktet och håret krullar sig)
På tal om hår har jag just varit och klippt mig. En sån där page med ganska kort i nacken och längre därfram. Som Victoria Beckham hade för typ hundra år sen... Jag är hopplöst ute. Men jag har rak pannlugg.
Känner mig inte riktigt nöjd, men det blir nog bra när jag får fixa och dona själv. Men till våren ska jag göra nåt annat banne mig.
Jag har så j*a SPIKrakt hår så det är sanslöst. Vartenda litet strå som är felklippt syns...
Och dessutom mjukt och tunt och nollvolymhår har jag. Blä.
Men permanenta mig gör jag inte om igen. Mitt hår blir bar förstört. Förut hade jag jämt permanent och håret liksom bara döööör. Och så provade jag för ett år sedan igen. Efter femton år med rakt hår. "Det är HEEEELT annorlunda permanentern nu för tiden" Jo, tjena. Samma sak; antingen blir det INGA lockar eller så blir det förstört/för krusigt/sönderbränt.
Så jag har bestämt mig: aldrig mer permanent. Jag föddes med spikrakt hår. Men jag har väl rätt att ha en snygg frisyr ändå, eller är det omöjligt?! I-landsproblem visst, men för mig är det viktigt att känna sig snygg i håret.
Sonja, har du händelsevis märkt att det numera säljs mängder av det som visst heter P-l-a-t-t-ä-n-g-e-r?
Det vill säga det är INNE med raaaaaakt hår.
Så tolkar åtminstone jag att det plattas för kung och forsterbarn...
Jo, Blommis, frissan visade att jag kunde LOCKA håret med en plattång. Jag har också intalat mig själv tidigare att eftersom det säljs så mycket plattänger så måste det ju vara DET alla strävar efter: att få så RAAAAAKT hår som möjligt. Eller?!
Och RAKPERMANENT är visst också vanligt förekommande.
VAR ÄR TINKER?!
Bara de inte blivit sjuka nu. För visst var hennes tös krasslig sist vi hörde av henne