Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Cantaton: stora kramar till dig!
Här regnar det, så himla tråkigt. Jag har precis kommit hem ifrån friskis och nu borde jag egentligen verkligen göra mig iordning, vi ska träffa ngr kolleger nere på stan kl 20:15, vår ena chef fyller 55 och vi ska ut och käka med henne.
Allt känns så hopplöst och trist och grått och tråkigt, men vi har ngt kul kvar; smekmånaden. Just nu ligger vi i förhandlingar om vart vi ska åka
Sen har jag på senaste tiden fått ett enormt behov av att dricka förskpressad apelsinjuice, jag som hatar apelsinjuice... ska bli spännande och se om jag får besök av "tanten" den här månaden eller om det bara är vitaminbrist haha.
Kram på er
Heloise, i vår andra bebistråd heter tanten "indianer" . Som stolt tant tycker jag det är bättre. Särskilt när man inte vill ha besöket utan kan lägga sig i bakhåll och skjuta prick på fienden som kommer smygande. Man kan ju ibte skjuta ner tanter menar jag...
...men oj, det låter ju som att jag däremot tycker det är helt ok att skjuta ner indianer! Det är det ju inte såklart. Bara i det här sammanhanget...
jo indianer är ju bättre haha, indianer i vassen eller babianer i vassen som Panzer oftast säger, fråga mig inte varför.
Gott gott
Fotbollen var såklart en hit. Min son kommer att bli en total sportfåne...
...och jag inser att ska man få det här med mat och läxor och läggtider att flyta så kommer det att krävas en hel del logistik av sportfånens mamma.
Nuär det på tok för sent igen. Men sambon vill ju också ha middag och han slutar inte förrän 19 vissa dagar.
Och jag tycker att äta ihop kan vi väl åtminstone göra då nu när han iallafall inte slutar 22.00
Alltså måste jag nog se till att förbereda mat så det bara är skjuts i ugnen direkt efter träningen och färdigt precis till sambons hemkomst. Då är det sent, men inte så här sent.
Pju... Blir nästan andfådd när jag tänker på dig och din pappa!
Ja ät pannkakor!
Det har iaf gått framåt för mina kalendrar idag.
Syrran: 21 saker
Brorsan: 13 saker
Sambon: 11 saker
Pappas sambo: 17 saker
Mamma: 19 saker
Ingen är komplett, men alla är på G
Passion, härligt!
Frulle, det blev verkligen pannkakor
Nu har jag 23 grejer på syrran utan datumordning än så länge. Vad tycker ni saknas? Choklad? Ett ljus? Något annat? Hon är 20.
Musmatta
Andrés singel
Rosa servetter
Pepparkaksform ? ängel
Bakformar
Tvål
Plåster
Magic Towel
Nagelfil
Nagellack
Schampoo
Tofsar