• Svar på tråden Tantvarning6
  • Sonja68

Men Frulle... Går det att göra nåt? Har ni skrivit kontrakt eller så?

• Frulle

nä inget kontrakt skrivet. Jag har nu pratat med mäklare av olika slag ch ALLA säger att jag inte har något att oroa mig för. Det ska tydligen finnas med 5 olika punkter i ett och samma mail.
    Man kan ti stort sett skriva vad som helst i ett mail utan att det är bindande.

Har nu mailat köparen och meddelat den "dåliga" nyheten så snart får jag väl maffian på mig..

Sonja68 skrev 2009-11-17 12:02:16 följande:
    Men Frulle... Går det att göra nåt? Har ni skrivit kontrakt eller så?
  • Sonja68
    Frulle skrev 2009-11-17 12:16:24 följande:
    nä inget kontrakt skrivet. Jag har nu pratat med mäklare av olika slag ch ALLA säger att jag inte har något att oroa mig för. Det ska tydligen finnas med 5 olika punkter i ett och samma mail.Man kan ti stort sett skriva vad som helst i ett mail utan att det är bindande.Har nu mailat köparen och meddelat den "dåliga" nyheten så snart får jag väl maffian på mig..
    Ojdå Hör av dig om du behöver hjälp. Har ett torpedämne här hemma
  • Sonja68

Hej hej Cantaton!
    Nåt nytt om pappa?

• Cantaton

Inte än. Jag har inte hört mig för... Men antagligen har väl inget större allvarligt hänt, för då hade jag väl vetat det.

Sonja68 skrev 2009-11-17 12:24:10 följande:
    Hej hej Cantaton!Nåt nytt om pappa?
  • Sonja68
    Cantaton skrev 2009-11-17 12:28:18 följande:
    Inte än. Jag har inte hört mig för... Men antagligen har väl inget större allvarligt hänt, för då hade jag väl vetat det.
    Ja, antagligen.
    Hoppas allt är bra.
    Hur mår DU?
  • Sonja68
    passionsblomman skrev 2009-11-17 12:30:02 följande:
    OntihuvetontihuvetontihuvetVad trött jag är på huvudvärk!
    Åhh, gumman *kramar om och lägger mina iskalla händer på Blommans panna och tinningar* Jag vet hur det är.
    I hate huvudvärk
    För mycket omkring dig på senaste tiden eller finns det nån annan förklaring?
  • Cantaton

Jag är jättejättetrött. Jag var vaken och grät halva natten för att jag hade sån ångest inför lektionen idag.. blandat med oron. Väldigt trött.

Sonja68 skrev 2009-11-17 12:29:18 följande:
    Ja, antagligen. Hoppas allt är bra.Hur mår DU?