• Svar på tråden Tantvarning6
  • Cantaton

Im yours, tack.

Nu är på riktigt en sån sak som jag inte alls vill göra - varken med hjärna eller mage. Om en timma ska jag hålla lektion i datorkunskap gör gymnasietvåorna... Och som jag inte vill... Men jag vill inte sjukskriva mig, för jag vill kunna ta sångjobben som jag faktiskt mår bra av. Men jag ska ringa kuratorn på sjukhuset idag och se om jag kan få en tid och diskutera just det... Jag är väldigt selektiv i vad jag vill göra - både "jobbsligt" och privat.

• Frulle

Tack för det!! "Skönt" att någon förstår en!
    Man känner sig larvig när man är hemma från jobbet för att många inte vet vad det handlar om.. Har ju inte kunnat jobba nu på nästan 1 vecka...

Im yours skrev 2009-11-17 04:03:55 följande:

Kära hjärtanes då. ( i mångt och mycket en av mormors favvorepliker .Frulle; Fy fan och j-a skit vad fruktansvärt ont. Yes, been there ............ samtidigt som jag skulle göra en djupintervju med personal från sjukhuset. Den där smaken av VAR ........... blääääääääää. Tjosan, visst går det över, men inte fort nog, Kramar, kramar, kramar till dig.Vad härligt med tantträff, o gofika. MmmmmmmmmmmmmmLillabruden; Vad sjutton är det med folk egentligen????? Blomman; Härligt att det börjar flyta på med aktiviteter o umgängesliv i Småland. Snart sitter du och stickar/virkar tillsammans med byns elitförband. Det är inte helt lätt att ta sig in i ett sammansvetsat "bo på vischan" kollektiv Men är det någon som skulle lyckas med det. Så är det underbara härliga söta DU. Det har jag aldrig tvivlat på!!!!!Sonja; Jag älskar att bada i kar, utan el med bubblor.Dfk; Här är en till som strålar ihop med glansen av åtminstonen nyputsade fönster. Vägen dit var brant o vinglig men nu jädrar är detet gjort. Hurra, hurra, hurra!Cantaton; Tråkigt att höra om din pappa. DU är verkligen värd fribiljetter till spelningen med din favvoartist. Ett stort härligt grattis till dig!!!Annars har det inte hänt så mycket i min omgivning. Några sammanhängande föreläsningar innebar mer kött på benen för mig som filmskrivare. Har fått massor av nya idéer, o vinklingar. Det tog lite stopp ett tag, Jag tror att min blivande man har fått sig någon sorts tankeställare ang begreppet "vi". Så det artar sig till det bättre, men fördömdat vat tjockskalligt det kan vara ibland Min terapeut säger att jag just nu håller på att återta struktur på saker och ting. Och nog fanken sorteras det här hemma, både högt och lågt. Min klädkammare kan man nu för tiden gå in i, man hittar t.o.m ett par hela strumpbyxor el ett nått annat på nolltime Det mina vänner, känns dödsskönt i kistan!Puss och kramregn!!!! / Liz your friend forever.
  • lillabruden

Cantaton, visst är det så att man får ledigt med lön i familjekris? i mitt jobb är det så iallafall och man får t.o.m gå från jobbet för att gå till kurator eller dylikt!!! kolla upp det!

Liz, alla män är lite tjockskalliga ibland...eller som jag blandade ihop det när jag var liten....sa istället för flintskallig -fårskallig
    Tycker det låter som att du går framåt och det är skönt att höra!!

• lillabruden

frulle, om andra inte förstår ska du inte bry dig! du vet hur mycket du klarar o ingen annan, sen ska folk inte dömma andra pga det! Hoppas det är bättre idag!

nu ska jag nog försöka sova nån timme....kramizzar

• Cantaton

hmm.. jo... men jag driver eget, så var skulle den lönen komma ifrån om jag inte redan hade jobbat in den, liksom? Det är inte direkt så att jag går till jobbet om dagarna just nu.

lillabruden skrev 2009-11-17 08:25:25 följande:
    Cantaton, visst är det så att man får ledigt med lön i familjekris? i mitt jobb är det så iallafall och man får t.o.m gå från jobbet för att gå till kurator eller dylikt!!! kolla upp det!Liz, alla män är lite tjockskalliga ibland...eller som jag blandade ihop det när jag var liten....sa istället för flintskallig -fårskallig Tycker det låter som att du går framåt och det är skönt att höra!!
  • Soldemor

Var ganska kaxig igår, kände ju inte alls av någon vaccinering! Mår betydligt sämre idag, har jätteont i armen och känner mig allmänt risig. Bra utgångsläge med tanke på att jag skall ha begravning om två timmar och sedan båda konf grupperna i eftermiddag. *letar efter panodil-asken*

• Cantaton
    Soldemor skrev 2009-11-17 08:57:09 följande:
    Var ganska kaxig igår, kände ju inte alls av någon vaccinering! Mår betydligt sämre idag, har jätteont i armen och känner mig allmänt risig. Bra utgångsläge med tanke på att jag skall ha begravning om två timmar och sedan båda konf grupperna i eftermiddag. *letar efter panodil-asken*
  • Frulle

Oh fy.. Hoppas att det inte blir värre!!

Soldemor skrev 2009-11-17 08:57:09 följande:
  • Soldemor
    Frulle skrev 2009-11-17 09:34:34 följande:
    Oh fy.. Hoppas att det inte blir värre!!
    Fryser som en gris!
  • Frulle

Jag blir fan galen ang vår lgh i solna.

Nu har MÅNGA som helst sagt till mig att vi är GALNA som säljer våg lgh för den billiga summa som vi sagt. Jag har ju nu LOVAT dom att dom ska få köpa men nu VET jag att dom sålt likadana lägenheter i sämre skick för ca 700.000:- mer!!