Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
MV, nu ser jag att din gröna prick är släckt så jag antar att du lyssnade på de kloka tanterna härinne och nu ligger och sover!
Cantaton, Styrkekram till dig!
Bruttan, du är väl för rolig!Jag tänker då inte upprepa det du skrev om tårtan och köttet i munnen. Men jag förstår att det smakade gott!
Liz, så nu kan snart adventsstjärnorna få komma upp i dina nyputsade fönster!
Nu kommer ni döda mig! Jag har fuskat och börjat med julpyntet redan. Stjärnor, tomtar och hela baletten är nu framplockat och det är redan jul hemma hos oss.
Inte julgranen dock.
Jag vet det är alldeles för tidigt och inte bra. Men jag kunde inte låta bli!!!! Förlåt mig!!
Förresten hörde jag någon nämna bokmärken. Jag älskar bokmärken! Har dom i en fin ask.
Åh, jag glömde ju bort....
Vad roligt med er tantträff!! Didis och Soldemor. Jag vill också träffa tanter!
Frulle, hoppas att smärtan snart lägger sig. Jag tycker så synd om dig. Jag har själv tandläkarskräck och skulle nog tuppa av
om de skulle göra såna ingrepp på mig!
Hur går det, har maffian hört av sig? Scary!
Nu kommer de att hålla pappa sövd med respirator och slangar och allt... en dag, två dagar, tre dagar?? De vet inte. Så länge han behöver. Det är så tungt nu.
åh cantaton! *skickar bamsekramar*
Vad tungt Cantaton!! Kramar om mera!
Jag orkar inte laga mat.. vad gör man då? Sambon skulle jobba sent idag..
Cantaton: stora, varma kramen från mig.
Beställ pizza eller kinamat eller nåt annat!
pssst...*viskar* under starka bilder i mitt galleri har jag lagt in en bild på mina huligantjejer...om nån är nyfikentant.
Mm, jag funderade på det. men vet inte vilka som har hemleverans. Men nu tänker jag steka pannkakor istället.
*pustar och stönar* har nu anmält mig på x-antal hemsidor för hyreslägenhet.....snälla världens makter låt mig hitta ny bostad!!!
Cantaton...jag vet att det är jobbigt *kramar* hoppas pannkakorna smakade