Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Har ni också konstig färg ute? Utomhus är som ett sånt där sepiafotografi i färgen... jättekonstigt.
Du, det är helt ok att inte orka i ditt läge. Sorry om det blir tusen frågor här också, för det får du ju mer än nog av irl antar jag. Var här och andas lite istället och berätta det du orkar och ids och så kramar vi dig däremellan!
Cantaton, kramar om dig och lämnar in en stoooor choklad med vispad grädde och toppad med hackad daim... och vet du vd det bästa är? Den innehåller inga kalorier
Hoppas att EEg visar bra resultat!
Här har det börjat skymma, är mest gårtoner ute i snöfallet...så snart ska jag tända ljus och göra köttgryta, ska bjuda vår datakompis på middag så han ska få installera den externa hårddisken vi faktiskt köpte i helgen! Duktiga var vi, nu ska vi rädda kort från krasch!
MV85, låter som ett härligt dygn
Tack, ni är så fina. Just nu orkar jag ingen-ingenting. Jag vill ha varm choklad, men ingen som bor nära är hemma. Skola, nytt jobb, husvisning...
Jag är så trött. Har nog lust att göra nåt, men inte ork. Har hållit en lektion på morgonen och därefter gått på stan och handlat till de där kalendrarna... har ingen aning om hur många saker jag är uppe i eller hur många kronor jag spenderat...
Har fått musmattor i utbyte mot bokmärken på tomtar och änglar, kommer få fem påsar Aloe Vera-heatloation av en kompis som hade dessa som varuprover, kommer även få reflexer, pennor och nyckelband gratis. Sedan har jag köpt en väns singel för 20kr (kompispris).
Fjäll, värsta bästa (om man nu kan använda dessa ord ihop...) chokladen!
Köttgryta låter så gott när det är sånt här väder. Middag orkar jag inte tänka på än på ett tag...
Köttgryta blir det för att jag kan vrka ner allt i en gryta och gå därifrån...
Passar mig utmärkt för nu MÅSTE jag städa kring datorn... annar hittar han inte den vanliga hårddisken...
tjenis! jag har kommit fram till att jag vägrar gå upp ur sängen förrän vi har världsfred! är såååå jäkla trött och hela kroppen känns som att den inte ens klarar en blick utan att det gör ont i mig.....ska prova ta extra järn...ska oxå ha min mens blää.
Cantant, nu är jag kanske lite jobbig men titta vad jag hitta www.tradera.com/Specialannonser-c3_2804
Du kan även gå på välgörenhetsauktioner om du väljer alla kategorier -övrigt -specialkategori (eller nåt sånt)
där hittar du kanske roliga grejer
MV, skönt att han är så gulllig mot dig!!! men han vågar väl inget annat
Fjällis, själv kokar jag i tryckkokare och det är så sköönt!!! Där är det både att du lämnar det + att det går supersnabbt med bra resultat usch va hungrig jag blev nu...
detta fick mig att skratta rakt ut....lägg märke till rubriken!
www.tradera.com/Stor-saljare-just-nu---Snopp-halsband--Fri-frakt-auktion_102026872
Frulle: Haha nej vi har inte "sovit ihop" än... men vi har Sovit ihop en natt Är mäkta imponerad att han inte ens försökt komma innanför trosorna på mig på två månader
Passionsblomman: Det är ingen gerbera... Det är en sån där som man brukar köpa i kruka till jul... inte julstjärna alltså, utan den långa med stor lök.. Kommer inte på vad den heter nu, men en sån i alla fall som är mörkt röd i färgen o så nån liten grön kvist till.
Fjällbruttan: Det har varit supermysigt dygn, särskilt natten
lillabruden: Vågar inte annat? haha vad har du fått för bild av mig egentligen? Lilla timida och snälla jag? Varför skulle han vara rädd att sätta ner foten? *flinar stort*
Sen är det faktiskt han som är den Dominante i det här förhållandet... Så i slutändan är det faktiskt hans ord som gäller
Cantaton: Håller verkligen tummarna för att saker ska se ljusare ut så snart som möjligt. Förstår att det måste vara fruktansvärt jobbigt nu och att försöka vara stark är inte lätt - men du ÄR stark, o när du behöver det så är det bara att bryta ihop en stund på en toalett eller i sambons famn innan du tar nya tag igen.
amaryllis