Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
De har ingen plastficka som tillval, då faller de plattfall
Tack.. jag vet inte om jag har något val? Jag skulle ju gå under om jag alldeles grävde ner mig.
Va! Hur kunde han tappa dig i golvet!? Så oförskämt.
Kramar extra till cantaton, pröva balerina pepparkakor nån gång, det var gott
Tog tipset från Blomman som jag vet mumsat detta
För övrigt befinner det sig en whiteboard och en familjealmenacka i detta hus för att få det att gå ihop med sporter och fritidsaktiviteter.. sen har vi matschema emellanåt när vi orkar göra det och det är suveränt!
Sonja, dina döttrar kommer att krossa hjärtan på löpande band, så otrligt söta de var, och vilka ögon!! WOW
Ja visst är de goda!
Jag sa just i mattråden att man borde samla alla "skjuts in i ugnenrecept" man bara kan få ihop. Alltså LÄTTA sådana som man bara tjoppar dit grejrna i formen/plåten och så smäcker in det i ugnen medan ris eller potatis kokar. Det kan man ju faktiskt pytsa ihop på plåten innan träning också och så bara grädda det hela när man kommer hem.
Nu är jag vaken igen! En stund i alla fall...
Min prick ska ni inte lita på alls, för jag loggar aldrig ut på min dator utan bara stänger fönstret/fliken jag jobbar i när jag är klar för stunden - vilket resulterar i att jag ibland står som inloggad på sidor flera timmar efter att jag gått där ifrån.
Det var i alla fall SKÖNT att sova, men trodde jag skulle göra det längre än tills nu faktiskt.... Men men.. Är fortfarande trött o näsan är täppt som om det satt korkar i den, tror jag börjat få lite feber oxå - är inte det typiskt?
Kvällen innan jag ska på en konsert jag velat gå på i flera år o inte haft möjlighet till förrän nu (eller jo, men inte på ett antal år - har sett honom innan) så börjar jag på att bli kalassjuk.
Hmmm kommer inte ihåg vem det var som frågade längre, men jag ska på Winnerbäck imorgon
Jag har inte sett honom live på tre år nu tror jag, och "firade" i år 11årsjubileum från min första konsert med honom.
Jag får ta o testa dem
MV, det var jag som frågade. Tack för svaret. Klart du kommer kunna gå på konserten!