• Svar på tråden Tantvarning6
  • Cantaton

O på tal om det så har jag fortfarande inte givit pappa kramen han fick från Carola via mig.. Jag måste åka till sjukhuset imorrn. Jag känner det.

Röntgen visade iaf inte någon ny blödning som kan vara orsak till att han inte vaknar. Och med hjälp av medicin har de sänkt febern från 39,2 till 38,2. Går den upp igen får de lägga honom i kyldräkt igen... Och då måste han fortsatt vara sövd.

• Cantaton

Just nu har jag hopp igen. (Det har inte hänt nåt mer, mer än att de röntgat o konstaterat att det åtminstone inte är en tredje blödning som är orsaken...) Men det är bara en känsla.

• Cantaton

Oj, vad jag för monolog... Nu kom sambon äntligen hem, så kanske ska försöka mig på att sova.

• lillabruden

kanske bomullstussar att ta bort nagellacket me? o nagellacks borttagare...?
    Gå in på esspresso house o plocka socker eller suketter till teet
    Ska sanningen fram vet jag itne ens vad en sådan kalender är för något...aldrig haft annat än chocklad kalender...

Ni som ska stå i köket o dona... jag letade efter mitt recept på kotlettraden men den var inte där jag trodde.....ska be om receptet från svärmor igen!
    Tills dess är ju denna marinaden alltid en hit på kött;
    0,5dl soya
    0,5dl sweet chili sås
    33cl mörkt öl
    2vitlöksklyftor pressade. (eller köp vitlökspuré och släng i några teskedar )
    en klassiker!

Idag tvättar jag, igen... har en så fin plan som jag hoppas ska funka...har nu snart tvättat 2maskiner sen har jag bara 1till, dem 2 som snart är klara ska in i torktumlaren o när den är klar är den sista maskinen klar. Då tar jag upp allt och hänger kläder på tork här uppe istället så kan jag gå o lägga mig tills jag ska ut på vift känner mig så smart!! men klart...det smartaste hade väl varit om jag sovit hela natten......

Vad ska ni hitta på idag?

• lillabruden

ok mitt inlägg kom 1sida försent sorry...hoppas ni hänger me ändå

• Fjällbruttan

Go´morron... är vaken fast jag inte vill!
    Sitter och väntar på att telefon ska ringa, VARFÖR ska sjukvården ALLTID ha telefontid på morgonen?? Kan de inte ha på morron, mitt i dagen och eftermiddagen, kanske kväll också så det passar alla??
    ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.................

Cantaton, skönt att höra att detinte är nån mer blödning i alla fall, det var ju positivt!

idag ska jag städa och fixa med kort till julklappar.. vi har köpt ramar med digitala bilder, så jag måste peta in bilder på usb-minnen... suck!

Kram till alla...

Nu är det bar tre minuter kvar innan de ringer, sen ska jag sova en stund

• Aleta

Regn, regn, regn, regn, regn.

Kramar till dig Cantaton.

Sonja, vilka sötnosar!

• Fjällbruttan

Snö, snö, snö, snö... men blöt och äcklig... allt är grått idag....

Aleta skrev 2009-11-18 09:01:01 följande:
    Regn, regn, regn, regn, regn. Kramar till dig Cantaton.Sonja, vilka sötnosar!

• Frulle

Ja fy fan va less jag är på regn nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag sitter jag på jobbet iaf.. Öm i tandhålan men iaf bättre än innan! Känns (och hoppas) att det är på rätt väg nu!

• Fjällbruttan

Vad skönt Frulle!! Hoppas det blir bra nu! BUMS!!!

har just pratat med världens trevligaste sköterska, så nu kan jag sova en stund