• Svar på tråden Tantvarning6
  • Soldemor

Störtgalen! Nu går jag och lägger mig, godnatt och sov gott alla sorters tanter här!

• Cantaton

Är det någon som jobbar på ett företag som har varuprover att skänka till mina kalendrar?

• didis

Mitt mobila internet är inte heller på så gott humör ikväll, trots att det är bra mottagning.

Jomen det är ju klart att jag släpat med mig både dator och internet till Lund, jag ska ju bo här i 3 dagar och itne klarar jag mig utan BT så länge!!

• Aleta

Minitantträff med björnbärspaj - suck, vad är väl en bal på slottet? *avis*

• Cantaton
    didis skrev 2009-11-16 22:19:04 följande:
    Mitt mobila internet är inte heller på så gott humör ikväll, trots att det är bra mottagning.Jomen det är ju klart att jag släpat med mig både dator och internet till Lund, jag ska ju bo här i 3 dagar och itne klarar jag mig utan BT så länge!!
  • MV85
    Aleta skrev 2009-11-16 22:44:20 följande:
    Minitantträff med björnbärspaj - suck, vad är väl en bal på slottet? *avis*
    *nickar medhållande*

I övrigt vill jag bara tillägga att jag inom en liten stund kommer att sitta inmyst i en härlig stor famn och känna mig inte bara lite lyckligt
  • Cantaton

*tummen upp*

MV85 skrev 2009-11-17 00:24:33 följande:
    *nickar medhållande*I övrigt vill jag bara tillägga att jag inom en liten stund kommer att sitta inmyst i en härlig stor famn och känna mig inte bara lite lyckligt
  • Im yours

Kära hjärtanes då. ( i mångt och mycket en av mormors favvorepliker .

Frulle; Fy fan och j-a skit vad fruktansvärt ont. Yes, been there ............ samtidigt som jag skulle göra en djupintervju med personal från sjukhuset. Den där smaken av VAR ........... blääääääääää. Tjosan, visst går det över, men inte fort nog, Kramar, kramar, kramar till dig.

Vad härligt med tantträff, o gofika. Mmmmmmmmmmmmmm

Lillabruden; Vad sjutton är det med folk egentligen?????

Blomman; Härligt att det börjar flyta på med aktiviteter o umgängesliv i Småland. Snart sitter du och stickar/virkar tillsammans med byns elitförband. Det är inte helt lätt att ta sig in i ett sammansvetsat "bo på vischan" kollektiv Men är det någon som skulle lyckas med det. Så är det underbara härliga söta DU. Det har jag aldrig tvivlat på!!!!!

Sonja; Jag älskar att bada i kar, utan el med bubblor.

Dfk; Här är en till som strålar ihop med glansen av åtminstonen nyputsade fönster. Vägen dit var brant o vinglig men nu jädrar är detet gjort. Hurra, hurra, hurra!

Cantaton; Tråkigt att höra om din pappa. DU är verkligen värd fribiljetter till spelningen med din favvoartist. Ett stort härligt grattis till dig!!!

Annars har det inte hänt så mycket i min omgivning. Några sammanhängande föreläsningar innebar mer kött på benen för mig som filmskrivare. Har fått massor av nya idéer, o vinklingar. Det tog lite stopp ett tag,

Jag tror att min blivande man har fått sig någon sorts tankeställare ang begreppet "vi". Så det artar sig till det bättre, men fördömdat vat tjockskalligt det kan vara ibland

Min terapeut säger att jag just nu håller på att återta struktur på saker och ting. Och nog fanken sorteras det här hemma, både högt och lågt. Min klädkammare kan man nu för tiden gå in i, man hittar t.o.m ett par hela strumpbyxor el ett nått annat på nolltime Det mina vänner, känns dödsskönt i kistan!

Puss och kramregn!!!! / Liz your friend forever.

• lillabruden

ojdå...somnade vid 22tiden och vaknade 3....börjar bli en dålig vana dethär...

canttant, kika på alltgratis.se eller vad den heter...sök på eniros webbsök 'gratis' eller 'endast porto' så kan du hitta där du kan få hem grejer gratis för endast porto

Sonja, jag har recept på en supergo kotlettrad! Man lägger den i marinad kvällen innan och sen bara in i ugnen och voilá, en saftig och god köttrad att bjuda och frossa på!
    Kruxet är bara att man ska trycka in morot och ölkorv i köttet....krävs lite ilska och bestämdhet ska leta upp receptet!

• Cantaton

Jag har heller knappt sovit..

Jo, jag har kollat runt på massa gratissidor, men det är så mkt att ingå medlemskap skriva upp sig på prenumerationer för att det faktiskt ska bli gratis. Då går jag ärligt talat hellre och handlar ordentliga grejer...

lillabruden skrev 2009-11-17 06:38:02 följande:
    ojdå...somnade vid 22tiden och vaknade 3....börjar bli en dålig vana dethär...canttant, kika på alltgratis.se eller vad den heter...sök på eniros webbsök 'gratis' eller 'endast porto' så kan du hitta där du kan få hem grejer gratis för endast porto Sonja, jag har recept på en supergo kotlettrad! Man lägger den i marinad kvällen innan och sen bara in i ugnen och voilá, en saftig och god köttrad att bjuda och frossa på!Kruxet är bara att man ska trycka in morot och ölkorv i köttet....krävs lite ilska och bestämdhet ska leta upp receptet!