Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Ja, det är kul
Finns ett litet reportage på Söder-TV också. Där kan man se några glimtar från pjäsen samt höra regissören/manusförfattaren och skådisen/konstnärliga ledaren berätta lite:
sodertv.se/reportage/moderna-teatern-presenterar-pjasen-harriet-l/
Jag är lugn idag. Lite huvudvärk och väldigt trött, men jag har gosat in mig i en mysig stickad, omsvepande kofta och mitt duntäcke. Har datorn i knät och te på en stol intill sängen.
Jag tar dagen lite som den kommer.
Har inte hört något om hur det är med pappa idag. Har inte försökt ta reda på det heller... Men jag var på sjukhuset igår. Pappa slipper nu både respirator och syrgasmask, men han får fortfarande mat genom sond. Spasmen från första blödningen syntes inte på röntgen igår, så förhoppningsvis är den borta nu. Men han har feber igen.. Han är väldigt, väldigt trött. Pratar inte. Försöker inte ens. Han är rätt stark i vänster arm och ben, men rör knappt höger ens på uppmaning. Han visar att han känner igen oss, men ser rätt likgiltig ut vad vi än berättar. Så det känns tungt att se honom.
Om ni är av pysslig eller påhittig natur får ni gärna titta in i min adventskalender tråd och komma med några små spontana
www.brollopstorget.se/Forum-1-77/m3600714.html
Jag gör ovanligt många språkfel just nu... jag som inte tål särskrivningar och så har jag gjort det själv! Var bara tvungen att påpeka för mig själv... Det skulle stå "adventskalendertråd". Sedan om ordet existerar eller inte är en annan sak, men i min värld ska det iaf inte vara särskrivet
Cantaton: Bra att höra att papsen är i ett i alla fall lugnare tillstådn nu. Vad är det för föreställning ni gör? Medverkar du?
Jag har producerat föreställningen. Det är en musikteatermonolog som utspelas i en konstinstallation.
Hmm.. pappa är tydligen på röntgen och operation nu.
Hej alla..
Har nu äntligen fått internet!
Igårkväll var det akuten med munnen.. Jag satt och SKREK och grät i ren panik över smärtan.
Passion, jo jag äter både Citodon och en som är ANNU starkare.
Vad händer med pappa nu?? Nått nytt under helgen??
Frulle: har ni kommit er in i lägenheten nu?
Stackare, hur är det med munnen nu då?
Cantaton: Kollade tv-klippet. Så intressant föreställning! Bodde jag närmare skulle jag gå och kolla, absolut.
Hoppas det går bra för pappa nu. Kramisar!
Du hann väl läsa att han fick en till blödning i torsdags?
Vad som händer just nu förstår jag inte riktigt. De skulle gå in via ljumsken o spruta in nåt i hjärnan som dämpar kärlkrampen. Men vi hade ju fått höra att han inte hade någon sådan längre - eller iaf att någon sådan inte syntes på röntgen igår. Så jag förstår faktiskt inte. Men han är nedsövd igen iaf och har respirator igen. Och just nu på operation.