• Svar på tråden Tantvarning6
  • didis

"och då ingår gratis cola!"

Fjosok skrev 2009-11-15 21:12:39 följande:
    Hade varit ännu roligare om dom öppnat plastikkirurgi på övervåningen och samarbetade där med.En lapdance, en vesuvio och en anusblekning tack!
  • Fjosok

Och för 10000:- extra ingår ögonlyft och en sallad ...

• didis

Nu dammsuger min älskade make runt mina fötter - det känns som en hyfsat tydlig signal om att jag borde stänga av datorn och göra lite nytta...

Men - oj! - så trögfattad jag är ibland!!

• Fjosok

nytta kan man göra dagtid :)

Men är det på allvar sant det där med pizzeria och porrklubb i samma hus?

• didis

www.riksdagen.se/webbnav/index.aspx&dok_id=GX02Ju259

man behöver inte läsa hela...

Pizzerian funderar dock på att flytta tvärs över gatan till gamla bensinmacken istället, de tycker kanske att det är "fel" kunder till porrklubben - mer korv-med-mos-typer än sofistikerade pizza-typer.

• Heloise

Hej hopp!
    Usch Cantaton, jag hoppas verkligen att det blir bättre med pappa din, och du är storartad som orkar hålla i ditt mål trots så mkt oro.
    Lillabruden, det var ju jättetråkigt med lägenheten. Jag hoppas att du Frulle mår bättre och att MV fått träffa härliga mannen, att Soldes man bytt sida( till katt och nytt hus sidan). Vad roligt att ni börjar bo in er i nya byn Blomman!

Didis jag vill def hänga på den där pizzerian

Jag har haft en upptagen men väldigt trevlig helg, just nu har jag precis tagit ut den 3:e limpan ur ugnen och Wallonerna( nå bullaktiga bullar med farinsockerfyllning) står på jäsning. Ryggen värker och jag har senapspulver över hela magen. Vi måste köpa ett nytt kök, alltså det är antingen nytt kök eller nytt hus( med nytt kök som första kriterie) jag klarar inte av att ha en miffat kök.

Stänger man en skåplucka åker en annan upp, tallrikarna får inte plats i skåpen och allting faller isär. Driver mig till vansinne, för det första är köket stort som ett frimärke, vilket jag kan leva med, men ostrukturerad köksinredning och allmänt jävla urusel interiörplanlösning, får min kockutbildade hjärna att vilja dra sig tillbaka, kura ihop sig i ett hörn och gråta krokodiltårar!!!

• Heloise

Jag drömmer om sådana där fiffiga dra ut lådor, källsorterings-dra-ut-låda under diskhon,ett skafferi och en ugnjäkel som inte har PMS!

• didis

Välkommen hem till mig!

Efter att ha haft ett fis-kök i många år byggde vi om och ut för 2 år sedan och numer är det mycket roligare att laga mat!

Mitt tidigare skryt i tråden till trots är jag itne mycket för långkok och matlagning, åtminstone itne till vardags, men så trevligt att kastrullerna finns i EN låda och inte utspridda i olika skåp!

Bäst gillar jag spisen där plattorna ligger på rad istället för i en fyrkant och luckan för micron som liksom dras uppåt och den chockrosa fondväggen och...

Heloise skrev 2009-11-15 22:00:29 följande:
    Jag drömmer om sådana där fiffiga dra ut lådor, källsorterings-dra-ut-låda under diskhon,ett skafferi och en ugnjäkel som inte har PMS!
  • Heloise

Alltså just nu kan jag flytta hem till dig Didis och baka bullar eller vika tvätt eller vad som helst bara jag får vara i ett kök som inte faller isär runtomkring mig!

didis skrev 2009-11-15 22:11:40 följande:
    Välkommen hem till mig! Efter att ha haft ett fis-kök i många år byggde vi om och ut för 2 år sedan och numer är det mycket roligare att laga mat!Mitt tidigare skryt i tråden till trots är jag itne mycket för långkok och matlagning, åtminstone itne till vardags, men så trevligt att kastrullerna finns i EN låda och inte utspridda i olika skåp!Bäst gillar jag spisen där plattorna ligger på rad istället för i en fyrkant och luckan för micron som liksom dras uppåt och den chockrosa fondväggen och...