Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Öhhh, inte "ligga-lgh" - jag bedriver inte porrklubb där, utan min LILLA lägenhet!
Hahahaha! En egen lite porr-lägenhet är kanske just vad en tant behöver?
Hihihihihihi!
Ja, jag brukar ju strosa omkring näck, kanske dags att dra upp persiennerna och ta betalt?
Vem vet - jag kanske får ihop till hyran i vilket fall??
Ni är alla välkomna att strippa i min porrlägenhet!! Det vet ju alla att Jönköping är syndens högborg!
Faktum är att någon öppnat porrklubb i lokalerna under pizzerian bara 100 m från mina föräldrar i Barnarp utanför Jkpg. Dags för extraknäck!
"en capricciosa och en lapdance, tack"
aaaaj min mage! sluuuuta!!!! :-d :-d
Nu har maken stolt förevisat tvättstugan och inhöstat (som vi säger i Småland) lämpligt beröm. Hela familjen har stått och applåderat.
Oooh! Inget är så sexigt som en händig karl!!
PS om mina inlägg verkar lite knepiga är det för att jag lagade så förbenat god mat som bara skrek "viiin, viiiin". Trots allt börjar jag inte jobba förrän vid 10.30 i morgon, innan dess sitter jag på tåget.
Varför o varför vägrar bt ibland att skriva dit veraler när man själv tydligt gjort det?
Jag vill också ha förbenat god mat! Vin har jag men ska man behöva laga och laga...kan man inte bara ha en liten kock som lksom dyker upp ur ett skåp lagom till middagsdags.
En privatkock står högst på min önskelista! Precis före ett poolhus med ung poolpojke i badbyxor som serverar drinkar.
Jag vet inte om det är åldern, eller om hörseln har blivit bättre, men jag tycker maten oftare ropar "viiin" nu än för några år sedan. Idag var det kyckling och mangogryta - väldigt enkelt men mycket gott!!
*sjunger "viiiin, mina drömmars stad - ditt blotta namn är en serenaaaad"*
Hade varit ännu roligare om dom öppnat plastikkirurgi på övervåningen och samarbetade där med.
En lapdance, en vesuvio och en anusblekning tack!