• Svar på tråden Tantvarning6
  • Im yours

Ohlala hur svårt kan det vara att få rätt länk att placera sig på rätt ställe

• Aleta

Im yours, om jag bara hade haft lite tid så skulle jag också ha tagit åt mig av dina modetips och piffat upp mig lite. Jag ska ju upp på scen och tävla ikväll, snart går tåget till Stockholm.
    Det fick bli några gamla trasor från garderoben i all hast. Tyckte att jag såg ut som en tant i spegeln, men det ÄR jag ju!

• Frulle

Men hur många tanter är här i sthlm nu egentligen?! Nästan hela bunten ju!

• Soldemor

yES, tantligan tar ´över huvudstaden!

Idag mår jag jättebra och maken mår jättedåligt! Får väl gå t Ikea själv...bara han mår någorlunda ikväll, när vi skall se Cats. Biljetterna var ju en present t honom på vår bröllopsdag.

I går kväll träffade jag en gammal lumparkompis som bor här någonstans. Hon kom hit och åt pizza med oss på andra sidan gatan. Enligt boaormsmetoden behöver jag alltså inte äta något alls idag då...

• Frulle

Vi ska nog till ikea också.. Var där i tisdags också.

Soldemor skrev 2009-11-19 08:28:56 följande:
    yES, tantligan tar ´över huvudstaden!Idag mår jag jättebra och maken mår jättedåligt! Får väl gå t Ikea själv...bara han mår någorlunda ikväll, när vi skall se Cats. Biljetterna var ju en present t honom på vår bröllopsdag.I går kväll träffade jag en gammal lumparkompis som bor här någonstans. Hon kom hit och åt pizza med oss på andra sidan gatan. Enligt boaormsmetoden behöver jag alltså inte äta något alls idag då...
  • Soldemor
    Frulle skrev 2009-11-19 08:30:37 följande:
    Vi ska nog till ikea också.. Var där i tisdags också.
    Vi kanske äter lunch där idag...
  • Frulle

Skönt att gå på dagen ist för på kvällen. Helt hysteriskt är det där på kvällarna..

Soldemor skrev 2009-11-19 08:33:45 följande:
    Vi kanske äter lunch där idag...
  • Soldemor

Mm, det var tillräckligt hysteriskt när vi skulle köra hit och missade en avtagsväg. Vi körde genom hela Barkarby samhälle medan mannen tjatade om hur fel vi var. Och ändå kom vi rätt på något konstigt sätt!