Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Tack Fjällbruttan! Tyvärr så verkar mina barn inte alls vara intresserade av att vila. Suck, när de forskar på kräkningen kan de väl undersöka varför barn aldrig sover när föräldrarna vill?
Aleta, grattis, 3/8 är bra!! Vad var det för sångtävling?
Gah, jag har visst hur mkt som helst att berätta. Just nu tre saker:
1) yes, jag ska berätta mer om igår...
2) jag ska skriva en mening eller två om gårdagen som ska publiceras på Carolas hemsida. Vad av allt ska jag skriva om liksom??
3) komiskt nog i mitt kalenderfixande (som bara en kompis och mormor känner till) fick jag igår en Body Shop-kasse med 24 paket av min sambo
Tyresö Jazz & Blues Club har en sångtävling en gång per år under lättsammare former (fast med riktig jury). En kompositionstävling har de med, fast förra året fick de inte in tillräckligt många bidrag.
Aha! Spännande
Vi hade ju värsta konversationen på förmiddagen, var tog ni vägen? Lunchrast snart?
haha.. Tomt blev det..
Jag har haft karlbesök här på jobbet.. Vi har suttit och larvat oss i 1,5 timma.
Hallå där tanater, låter muntert här inne (utom för Soldemor, undrar om han kan sitta på taket och du kör?).
Jag gick och la mig efter att ha lämnat lill-skrutt på dagis då jag satt till ett i natt på akuten med äldsta sonen. Han började blödda näsblod utan anledning och vi fick itne stopp på det. Så efter femtio minuter beslöt jag mig för att åka till sjukhuset - tur man bor nära.
Väl inne proppade de hans näsa full med kompresser indränkta i tandläkarbedövning - ska tydligen vara blodstillande - sen fick vi snällt vänta på läkaren.
Tyvärr innebar detta att jag var tvungen attt ringa och väcka ärekaset också som naturligtviss kom på stört. Vet inte om det var för att han brydde sig, för att han kände att han var tvungen med tanke på mangligen han utsatts för under dagen eller om han såg en chans att dj**vlas. Fast han höll sig lugn.
Vilket han gör om hans festmö inte är med - hmmm hoppas det inte har ett samband...
Jag har sån fruktansvärd huvudvärk. Undrar om jag har feber också... Och alvedonen jag tog för typ en halvtimma sedan hjälper inte alls, de blir bara sämre...