• Kathiz å Kimmo

Uppsalabröllop 2010 del2

Som sagt, ny tråd då den andra snart stängs.
    Uppdaterad lista över datum. Blir vi fler så hojta till om ni vill bli inlagda!

Vi fortsätter....

Datum:
    FEBRUARI:
    HannaBanani 20/2
    Jessan och Robbans bröllop (obest. datum)

APRIL:
    emeliemarietherese 24/4

MAJ:
    frksmilla 15/5
    ZandraPatrik 22/5
    Kathiz å Kimmo 22/5
    Tattoo82 25/5

JUNI:
    Plutten 12/6
    jenba 25/6

JULI:
    Tina86 17/7
    bröllop i Uppsala 2010 31/7

AUGUSTI:
    Linaaa 14/8
    Sommarbrud2010 21/8
    DoJ 28/8

SEPTEMBER:
    FruHögstadius 25/9

OBESTÄMDA DATUM:
    Fårävvör 21/5 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-09 21:49
    Rättelse på grund av miss från mig!!!

Tattoo82 29/5

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-13 17:52
    Lejoninna1 26/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-16 16:43
    Majsan801 28/5

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-19 21:43
    Serafine 17/7

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-05 22:26
    Sörön10 7/8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-23 11:26
    bröllop 21aug 2010 21/8
    Meii 12/6

• Svar på tråden Uppsalabröllop 2010 del2
  • Tattoo82

Hoppar in i nya tråden! Fast vi gifter oss 29:e, inte 25:e.

• Kathiz å Kimmo

Kanoners, tack för länken, visste inte hur man skulle göra. Nu lär alla hitta hit. Den gamla stänger inte än men det är bra att vara ute i god tid.

Ber 1000 ggr om ursäkt för datumet. Skall genast ändra!!!

Har kontaktat en vigselförrättare. Han är student på PHS. Passar ju ganska bra då både jag å sambon är poliser. Sen slipper vi vänta på att kommunen får in nya kalendrar i december!!

Ha det gott så länge, så hörs vi!!

//Kathiz

• Linaaa

Fint, med en ny tråd! Imorgon ska jag o sambon göra gemensamt besök på papper:) Jag har inte riktigt vågat mig ut än för att leta bröllopsklänning men känner att jag snart får sätta fart.

• frksmilla

Järlåsa bygdegård har även en jättefin stor uteplats under tak! Perfekt för ett sommarbröllop! Sedan tycker jag att Järlåsa kyrka är jättefin och väldigt speciell eftersom den är rund!

• Kathiz å Kimmo

Ja, jag gick först själv till papper, sen kom sambon med då vi beställde.

Nu ska vi försöka koppla in vår gamla laptop till mina föräldrar skrivare för att få ut rätt typsnitt. Vilken soppa det blev pga att jag skulle vara duktig och uppgradera office å allt låste sig. Sambon har ränt runt och försökt fixa utskrifter utan resultat. Men nu får vi koppla ihop det med päronens skrivare så hoppas vi på det bästa!!!

Nästa steg är cateringkontakt och sambons kläder. Hoppas det går smärtfritt. Har kollat upp alternativ på nätet och ska kontakta dem. Sen är det en annan sak med sambons kläder. Kräsen som få!! Hehehe

Tycker också att det är bra med en ny fräsch tråd med lite nytt liv!!

Hej hopp

• Lejoninna1

Vi gifter oss på midsommardagen den 26 juni. Det var det enda datumet som var ledigt på Danmarks bygdegård, men vi är nöjda ändå att vi fick den lokalen :). Är det någon mer som har festen på Danmarks?

• Kathiz å Kimmo

Tja,
    tror att vi är de klantigaste i världen. Hur som helst. Skrev äntligen ut texten till inbjudningarna. Det blev superbra tyckte vi. Tills jag kom på att vissa ska bjudas som en person och inte i par. Alltså får vi köpa fler papper. Inte hela världen men lite klantigt när vi hade tillräckligt med papper för att kunna göra detta men missade. Blir till att köpa fler :). Sen får sambon skära till pappren på jobbets pappersskärare. Det blir INTE bra när man klipper med sax. Skall även köpa band. Pust pust mkt med det där.

Har även fått klartecken från vigselförrättaren så även det är klart. GÖTT!

Ngn som kontaktat catering och kan tipsa, förutom Cajsas kök???

Ha de så länge.

• Kathiz å Kimmo

Hej igen,

lite dålig fart i tråden tycker jag.

Vill ge er ett tips. Ni som tänkt beställa egna stämplar till inbjudningskort mm, jag har idag varit i kontakt med Gävle Stämplar AB, det har svarat fort och var billigare än de andra jag frågade. De ska skicka min stämpel redan på torsdag. Då jag fått den kan jag berätta om den dessutom var något att ha. Men bra och snabb service är första intrycket!

Kom igen nu, blås liv i den här tråden nu!!!

Kathiz

• emeliemarietherese

Jag måste säga att Järlåsa bygdegård nu är högaktuell för oss..verkar ju jättebra! :) Ska ringa dem i veckan nu. Så fort vi har lokalen bokad så ska vi köpa materialet till inbjudningarna och börja fixa dem. Jag har nu också bokat hon som ska göra brudbuketten, tärnbuketterna samt corsagen.
    Bokade även fotograf-Richard, det komiska sen var att det visade sig att han är bekant till en nära vän till mig, världen är bra liten :)

• Linaaa

Hej, vem var det av er som skulle ha en dj som endast kostade 2500 kr? Har du kollat vem det var om man vill ta kontakt?

Svar på tråden Uppsalabröllop 2010 del2