Stefan:
Om du inte ens har tillräckligt många hästar hemma i stallet för att upptäcka att du faktiskt går på som en ångvält och både personligt nedvärderar och förminskar människor OCH klistrar på dem etiketter helt efter eget godtycke, samtidigt som du för helt lösryckta, ofullständiga och förvirrade resonemoang, då är det illa på allvar och något som skulle kunna kvala in under rubriken "diskussion" har du i min bok helt diskvalificerat dig ifrån.
Det är inte dina åsikter i sig jag reagerar mest på, även om de verkar underliga-underlighet har jag plats för. Men ditt sätt att försöka framföra dem är pinsamt dåligt och ditt sätt att hantera vad du TROR är andra människors åsikter är under all kritik.
Jag råder dig att starta en egen tråd där du kan svamla vidare med vemhelst som kan tänkas tycka det vore roligt.
I den här tråden har du inte mycket mer att hämta, spår jag som en riktig liten häxa.
Stefan09 skrev 2009-09-25 17:34:01 följande:
Nej vänta nu, jag hoppar inte på någon annan än SvK, ingen annan. Sen var det ju inte jag som ville dra det vidare om du läser vad jag skriver. Jag vill ha ämnet ON inte OT. Det var mitt test gjort till Kjell, alltså Kjells test?! Allt handlar om logik min käre vän. Jag var inte direkt otydlig heller måste jag säga. Det är ABSOLUT inte OT utan högst relevant för mig. Jag vet inte men han skriver ju inte vad han heter så jo han är anonym för de flesta. Oavsett hur väl ni tros känna honom så är faktum att han kan vara vem som helst, det händer ofta på internet vet du. Så om du inte vill att andra ska hoppa på dig så kan det vara en idé att inte börja själv?!