• Sundance

Landy Bridal?

Hej!

Är här många som handlat sin klänning via Landy Bridal? Hur har det funkat för er? Fick ni klänningen i tid? Var ni nöjda med resultatet? Är servicen bra? Är de svåra att få tag på? Ingen som blivit lurad?

De har ju verkligen fina klänningar men jag har inte hört så mycket om dem här... Varken bu eller bä.

• Svar på tråden Landy Bridal?
  • gumzan

är det någon som vet hur klänningarna förpackas när de skickas? Får man med en "resegarderob" liknande att förvara klänningen i?

• KatjaB

om ni går in på landy och klickar på en klänning, under bilden finns lite text om vad de använder för material. Klicka på länken 5 different ivory, eller nåt sånt. Där ser ni de olika nyanserna

• Waldekranz

Någon annan sa i ett annat paket att klänningen "viks ihop" och läggs i typ silkespapper som sedan läggs i en kartong eller liknade. I alla fall ingen rese bag tyvärr.

• Steven och Johanna

Gör Landy också andra klänningar än de de har i sortimentet om man skickar bilder? Hittar inte nåt om det på deras sida men har för mig att jag har läst det.

• KatjaB

ok, där ser man .. på många klänningar jag kollat på där har just olika vita färger att välja på. Den jag tittat på själv är en maggie sottero på landys hemsida.

steven och johanna: ja det gör de, jag mailade dem en bild o prisförfrågan

• Waldekranz

Katja, min är oxå en maggie sottero men den kunde jag bara få i de färgerna i alla fall. förvirrande. ler

• Kärleken9

När jag kikar på hemsidan tycker jag de ger samma info på alla klänningar!?

• vinningabo

Jag funderar oxå på att köpa min klänning på lady, min fundering är om någon åkt på att betala tull på klänningen och vad den i så fall brukar gå på?
    Någon som vet?

Svar på tråden Landy Bridal?