• Sundance

Landy Bridal?

Hej!

Är här många som handlat sin klänning via Landy Bridal? Hur har det funkat för er? Fick ni klänningen i tid? Var ni nöjda med resultatet? Är servicen bra? Är de svåra att få tag på? Ingen som blivit lurad?

De har ju verkligen fina klänningar men jag har inte hört så mycket om dem här... Varken bu eller bä.

• Svar på tråden Landy Bridal?
  • charmed84

svårt de var ganska snarlika

• F A M E

Hejsan.

Jag gifte mig i juli i år i en klänning ifrån Landy Bridal. Finns bilder i mitt galler om ni vill se. Jag kan absolut inte klaga på dem, tvärt om klänningen är så vacker, väl sydd dessutom.

Vi gick till en skräddare och tog måtten hos & den satt perfekt när den kom hem. De ända var att den blev lite för lång, men de fixade jag med högre klackar på skorna.

Tänk på att underkjolen skall med också, de är ju någon cm extra. Men ta upp de i mailet med dem, ifall ni ska räkna i den eller om dem gör de.

• charmed84

jaha lägger de upp längden efter den man har. toppen jag trodde man fick de mått som stod.

• Kärleken9

F A M E skrev 2009-09-11 09:04:11 följande:

Hejsan.Jag gifte mig i juli i år i en klänning ifrån Landy Bridal. Finns bilder i mitt galler om ni vill se. Jag kan absolut inte klaga på dem, tvärt om klänningen är så vacker, väl sydd dessutom.Vi gick till en skräddare och tog måtten hos & den satt perfekt när den kom hem. De ända var att den blev lite för lång, men de fixade jag med högre klackar på skorna.Tänk på att underkjolen skall med också, de är ju någon cm extra. Men ta upp de i mailet med dem, ifall ni ska räkna i den eller om dem gör de.
    Jättefin klänning. Vad fick du betala för den? Med tull och allt.
  • Steven och Johanna

Vad betyder det här med member price på Landys sida? Blir man medlem när man registrerar sig där, är det det det betyder eller? Så man inte blir lurad och det är ett annat pris när man ska betala :/...

• F A M E
    Kärleken9 skrev 2009-09-12 09:02:34 följande:
    F A M E skrev 2009-09-11 09:04:11 följande:Jättefin klänning. Vad fick du betala för den? Med tull och allt.
    Vi betalade 2300 inkl frakt.
  • F A M E

Steven och Johanna skrev 2009-09-12 14:20:40 följande:

Vad betyder det här med member price på Landys sida? Blir man medlem när man registrerar sig där, är det det det betyder eller? Så man inte blir lurad och det är ett annat pris när man ska betala :/...
    nej du blir medlem om du registerar dig.
  • Waldekranz

Är det någon som köpt "grisen i säcken" och inte provat en massa klänningar innan ni beställde?

• Steven och Johanna

Ska nog köpa en klänning på Landys sida som är en tärnklänning, ska dock ha den i ivory. Har letat efter en enklare klänning. Kostar 85 euro :D Finns jättefina klänningar som är tärnklänningar ju!

• F A M E

Tänk bara på att vara ute i god tid, för de är ju inte bara 1 som beställer därifrån. Vi har haft kontakt med lite tjejer i England & samt Usa. Och där har dom fått väldigt bra betyg denna sida.

Svar på tråden Landy Bridal?