• Sundance

Landy Bridal?

Hej!

Är här många som handlat sin klänning via Landy Bridal? Hur har det funkat för er? Fick ni klänningen i tid? Var ni nöjda med resultatet? Är servicen bra? Är de svåra att få tag på? Ingen som blivit lurad?

De har ju verkligen fina klänningar men jag har inte hört så mycket om dem här... Varken bu eller bä.

• Svar på tråden Landy Bridal?
  • charmed84

jag hittade det till slut och har nu beställt men man får panik när inte deras hemsida funkar.

• Trasan99

Deras sida funkade inte alls för mig när jag skulle beställa, allt bara nollställdes hela tiden.... Jag mailade och det funkade jättebra!

• Himan

Har just varit inne och tittat på Landys fina klänningar. Tycker faktiskt,om jag jämför milly och Landy att det var svårt att se hur klänningen såg ut på Landy.På Milly kan man granska den från nästan alla håll....tycker jag är bra...har också beslutångets angående klänning.Trodde jag visste pricis men nu börjar jag vela...väntar dessutom på att jag ska sluta att amma så jag kan mäta mig...hoppas inte brösten försvinner helt...får väl ta och "rulla" upp dem annars...:)) förlåt om jag verkar disorienterad...hm, beslut ångest!Förresten Sundance och jag verkar bli gifta på samma dag!

• charmed84

ja min sambo gjorde det i alla fall. sökte via google. men har du mailat dem sundance?

• Mimsa

Hej,
    jag börjar också starkt överväga att beställa min klänning från Landy eller nån annan Kina-sida, men funderar på hur tygerna är. Ni som fått era klänningar från Landy, tycker ni att tyget har varit som på orginalet/bilderna? Är lite rädd att de ska använda för glansiga tyger vilket jag tycker kan se lite "billigt" ut. Gillar verkligen spetsklänningar och så som är lite mattare i tyget. Vad är era erfarenheter?
    Roligt att höra att så många är nöjda med servicen och sina klänningar :)

• Sundance

Jo, jag har ju tittat massor på Maggie-klänningar där innan så jag vet var de brukade finnas men nu är de borta. Tydligen fler som har samma problem. Någon sa att de har problem med hemsidan. Anledningen till att din sambo ser dem kan vara cash-minnet i datorn. Jag hade julgranskulor när jag öppnade Ebay ända in i maj förra året för att sidan låg i cash-minnet. Men jag har mailat dem och de kan fixa klänningen till mig. Ska testa din länk för att se om jag kan få fram vad det var den hette nu igen.

• Millanita

Nääjee vad läskigt, tänk om dom tagit bort Maggie klänningarna ur sortimentet...känner mig väldigt nervös helt plötsligt!
    Har ngn av kontaktat dom och frågat vad som händer?

• Sundance

Ja, jag mailade dem och de kan tydligen fortfarande sy upp om man skickar en bild. Dock skrev de inget till mig om varför jag inte kunde se Maggie-klänningarna längre. Men tydligen så kan även Milly Bridal sy upp efter bild så på ett eller annat sätt kan man nog få fram sin klänning.

• Millanita

Gahh men jag vet inte var jag hittar min klänning förutom på landys hemsida...få ge mig ut i cyberymden och leta efter klänningen

• Millanita

Kanske ligger ngn twist och konflikt mellan landy och Maggie...konstigt att det blir så drastiskt bara!

• MadeleineA

Hej vill inflika att det antagligen är så att dom inte har tillstånd att visa dom längre på sidan.
    Eftersom det är kopior förstår jag att MS inte accepterar sin logga på deras sida.

Själv ska jag beställa en Pronivias från Landy :D

• Sundance

Jo, det kan nog va så. Läste på en annan sida där de skrev något i stil med att "pga Maggie Sotteros strikta policy vad gäller att visa deras bilder när man inte säljer originalklänningar, kan vi inte visa bilderna här men kontakta oss så skickar vi en länk"

• Millanita

LÅter ju okej iaf...får skicka bilder på den klänning man vill ha sen har dom samma bilder i deras databas så det är nog inga problem...det är ju bara priserna man inte kan ha koll på!!

• Trasan99

Ååååhhh, jag fick just mail från Landy att min klänning är på väg! Efter bara 19 dagar. Det ska bli så spännande att se den!!!!

• Mimsa

Trasan99 skrev 2009-11-05 17:17:53 följande:

Ååååhhh, jag fick just mail från Landy att min klänning är på väg! Efter bara 19 dagar. Det ska bli så spännande att se den!!!!
    :D Så spännande att se hur den blir! Den ser jättefin ut i ditt galleri. Är verkligen impad över att de är så snabba.
Svar på tråden Landy Bridal?