• Sundance

Landy Bridal?

Hej!

Är här många som handlat sin klänning via Landy Bridal? Hur har det funkat för er? Fick ni klänningen i tid? Var ni nöjda med resultatet? Är servicen bra? Är de svåra att få tag på? Ingen som blivit lurad?

De har ju verkligen fina klänningar men jag har inte hört så mycket om dem här... Varken bu eller bä.

• Svar på tråden Landy Bridal?
  • Fru Wi

Jag har beställt från Landy Bridal och är tokigt nöjd! Jag valde en av alla tusentals bilder som de har på sin sida och från det att jag beställde till att jag hade den hemma hade det gått bra precis en månad, precis som utlovat. Detta var för en månad sedan och då hade de mycket att göra, jag har för mig att på deras hemsida så står det att sömnadstiden är något kortare än så.

Den fastnade i tullen men de hade skrivit ned värdet så tullavgiften landade på 115:- .

Klänningen är otroligt fin och välsydd, jag har fått otroligt bra respons och kan varmt rekommendera Landy Bridal till andra.

• Fru Wi

Sundance skrev 2009-08-05 19:25:19 följande:
    Vad kul! Tack! Är den lik originalet?

Så vitt jag kan se från bilderna de hade på sin sida så ja, jag har inte jämfört med en klänning i butik eller så. Den är superfin. Precis så som jag vill ha den.

• ninni84r

jag beställde min för ca 1½ vecka, så jag väntar spänt nu. men lovar att säga till hur den blev :)

fru wi - fick du bilder under processen hur den såg ut? lr ngt mail om hur lång de kommit?

• Fru Wi

ninni84r skrev 2009-08-06 22:51:25 följande:
    jag beställde min för ca 1½ vecka, så jag väntar spänt nu. men lovar att säga till hur den blev :)fru wi - fick du bilder under processen hur den såg ut? lr ngt mail om hur lång de kommit?

Jag fick inga bilder och egentligen ingen mail om hur de låg till i processen, jag mailade och frågade lite och fick svar på det jag funderade över. När jag blev för nyfiken och bad om bilder så var den redan klar och packad.

• Sundance

Det verkar som att de som beställer från de som heter Milly får bilder under tiden, men det är ju egentligen slutresultatet som är det viktigaste. Och ska jag va ärlig så resonerar jag lite så att om den mot förmodan inte alls skulle motsvara förväntningarna och se för jäklig ut när man får hem den så har man ju i alla fall inte lagt en enorm summa med pengar på den. Då får man väl helt enkelt konstatera att man förlorade typ 3000. Surt men det är i alla fall inte 13000 det rör sig om.

• ninni84r

Ja det har jag läst med, hoppades lite på att Landy gjorde det med - men som du sa viktigaste är ju slutresultatet!
    Nej, om det skulle vara en katastrof så har man ju inte lagt ut lika mkt som vad orginalet skulle kosta :)

Sundance skrev 2009-08-08 16:13:53 följande:
    Det verkar som att de som beställer från de som heter Milly får bilder under tiden, men det är ju egentligen slutresultatet som är det viktigaste. Och ska jag va ärlig så resonerar jag lite så att om den mot förmodan inte alls skulle motsvara förväntningarna och se för jäklig ut när man får hem den så har man ju i alla fall inte lagt en enorm summa med pengar på den. Då får man väl helt enkelt konstatera att man förlorade typ 3000. Surt men det är i alla fall inte 13000 det rör sig om.
  • ninni84r

wee, imon fm får jag leverans :)

• Sundance

Åh, vad spännande! Du måste skriva och berätta om hur den blev. Vi vill höra allt!

Svar på tråden Landy Bridal?