• Sundance

Landy Bridal?

Hej!

Är här många som handlat sin klänning via Landy Bridal? Hur har det funkat för er? Fick ni klänningen i tid? Var ni nöjda med resultatet? Är servicen bra? Är de svåra att få tag på? Ingen som blivit lurad?

De har ju verkligen fina klänningar men jag har inte hört så mycket om dem här... Varken bu eller bä.

• Svar på tråden Landy Bridal?
  • Arosa

Gå och prova! Det är jättekul, särskilt om man kommer till en affär där de verkligen är intresserade av att hjälpa till

• Waldekranz

jag känner som dig sundance... är mer sugen på att bara köpa grisen i säcken. ler

• Sundance

Jag tycker det är skitkul med dekorationer och tårtor och inbjudningskort och musiken och allt som har med bröllop att göra, men när det kommer till klänningen så känns det som något tar emot. Mycket konstigt . Älskar ju kläder i övrigt.

• Waldekranz

Jag tycker oxå allt är hur roligt som helst, har planerat i över ett år. Skulle kunna hålla på hela dagarna med detta. Tycker det är roligt med klänning oxå, handlar nog
    bara om Självförtroende för mig. Vill Inte stå där i underkläder och behöva ha hjälp av en expeditor. Önskar man fick pröva med sin m2b eller tärna/vän.

• Trasan99

Nu har jag provat massor av klänningar och kommit fram till vilken klänning jag vill ha, det blir en från Landy! Ska passa på att beställa en balklänning också, när jag ändå håller på....

När jag skulle göra mitt konto så sparades inte mina kontaktuppgifter, jag testade flera gånger. Nu när jag skulle lägga beställningen fyllde jag i dem igen och skrev en del i meddelandefältet osv. När jag klickade för att gå vidare är allt raderat som jag har skrivit i och alla menyer där man kan välja (leverans, betalsätt osv) har ändrats till något annat än jag har valt. Jag slutade genast med beställningen så klart. Någon mer som har haft problem med det här? Kan det vara för att jag har mac och kör Mozilla Firefox? Någon som vet?

Om man ska ha en måttsydd klänning, blir man kontaktad då? Har jag fattat rätt? Vet någon om det går att ändra lite på modellen? Jag vill bara ta bort släpet, det borde väl gå, eller?

• vinningabo

Trasan99

Ta kontakt med dom via mailen, det har jag gjort och de är jätte snabba på att svara. Jag har fått svar dagen efter jag skrivit till dom

• EllJii

samma här! fick nåt strul när jag beställde, så de kunde bara se att jag skickat en beställning och betalat, men inte vad jag hade beställt. då mailade de mig direkt och bad mig skriva artikelnummer, storlek osv. jättesmidigt och bra service!

• Trasan99

Det gick jättebra att maila. Dock fick jag betalningsgrejen från PayPal med enbart kinesiska tecken, förutom siffrorna och företagsnamnet. Lite spännande... Men pengarna har kommit fram och rätt belopp är draget från kontot. Nu väntar jag bara på att få klänningen!

• charmed84

var har dom gjort av alla sina maggie sottero klänningar?

• Sundance

Jag säger det samma!!! Blir helt panikslagen här nu. Jag som typ skulle beställa ikväll!

Svar på tråden Landy Bridal?