• Sundance

Landy Bridal?

Hej!

Är här många som handlat sin klänning via Landy Bridal? Hur har det funkat för er? Fick ni klänningen i tid? Var ni nöjda med resultatet? Är servicen bra? Är de svåra att få tag på? Ingen som blivit lurad?

De har ju verkligen fina klänningar men jag har inte hört så mycket om dem här... Varken bu eller bä.

• Svar på tråden Landy Bridal?
  • Sundance

Millanita: Jag gillar nog trean bäst! Du har verkligen valt 3 av de vackraste klänningarna. 1:an och 2:an hade jag själv som favoriter men tyvärr gillar min m2b dem inte alls. Han vill att klänningen ska va mycket enklare. Men jag älskar dem! Svårt det där, när man tycker så olika. Jag tänker inte rätta mig helt efter hans tycke men man vill ju samtidigt inte ha något som man vet att han inte alls gillar.

Ni som beställt, tog ni måtten med de underkläder på som ni skulle ha sen på den stora dagen?

• Millanita
    Sundance skrev 2009-09-14 15:06:04 följande:
    Millanita: Jag gillar nog trean bäst! Du har verkligen valt 3 av de vackraste klänningarna. 1:an och 2:an hade jag själv som favoriter men tyvärr gillar min m2b dem inte alls. Han vill att klänningen ska va mycket enklare. Men jag älskar dem! Svårt det där, när man tycker så olika. Jag tänker inte rätta mig helt efter hans tycke men man vill ju samtidigt inte ha något som man vet att han inte alls gillar. Ni som beställt, tog ni måtten med de underkläder på som ni skulle ha sen på den stora dagen?
    Tack för åsikten Jag vet faktiskt inte vilken jag vill ha...men dom alla tre är så vackra...he he!! Min sambo har ingen aning om ens vilken stil jag ska ha på klänningen
    Det frå helt enkelt bli en fin överraskning på b-dagen!
    Vad är du ute efter då, eftersmo din m2b inte vill ha ngt "pråligt" he he...

Jag kommer nog ta mått med underkläder på bara för att få den ärtta "fylligheten" där uppe!!
  • Sundance

Jag har lagt in några bilder nu, på klänningar jag kan tänka mig. De som min sambo har tittat på och godkännt är de som är lite enklare a-linjeformade med lite drappering. Tror ni kan förstå vilka det är. Men ni får gärna säga vilken ni röstar på. Jag är bara 1,60 lång. Relativt smal, men ändå former (har ganska brett axelparti, har byst och har rumpa men smalare midja).

• charmed84

sundance jag blev själv förälskad i klänning nr 3 på vänster sidan. Vad är länken till den på landy?

• charmed84

nej jag menar klänningen under den. tredje på vänster sidan. Den är så fin. vill verkligen kolla in den lite så om du hittar länken till den vore jätte bra.

• charmed84

ja det var den tack så mycket

• Millanita
    Sundance skrev 2009-09-16 11:22:03 följande:
    Jag har lagt in några bilder nu, på klänningar jag kan tänka mig. De som min sambo har tittat på och godkännt är de som är lite enklare a-linjeformade med lite drappering. Tror ni kan förstå vilka det är. Men ni får gärna säga vilken ni röstar på. Jag är bara 1,60 lång. Relativt smal, men ändå former (har ganska brett axelparti, har byst och har rumpa men smalare midja).
    Åhh vilka vackra klänningar men den som jag mest tycker om är den som charmed84 tyckte om...verkligen jättevacker!
    Vad är det för färg på denna bilden? Ivory elr light ivory...ser nästan ut som silver..
Svar på tråden Landy Bridal?