Nu har jag pratat med VC och de kunde inte hjälpa mig, de rekommenderade att jag pratar med min BM, så jag ska ringa henne senare får vi se vad hon säger *suckar*
Vickan - Jag vet ju tyvärr inte vart jag ska vända mig, vet bara en gyn i staden och där blev jag ju nekad, där var man tvungen att ha ont eller så. Den jätteprivata gyn jag vände mig till kändes sådär, det var dyrt och kändes väldigt omodernt (de hade en äldre dam som sekreterare, som skrev in allt i en bok och de tog bara kontanter). så min chansning var VC, att de iaf skulle kunna guida mig rätt i denna djungel. Lycka till på RUL!
PB - Har alltid 26-27 dagars cykler och det fanns liksom ingen tillstymmelse till streck på stickan, det borde börjat blivit något på stickan nu iaf om jag hade ÄL på G. Har ÄL inte kommit nu så kommer min ju lutealfas iaf bli för kort= svårt att bli gravid. Så oavsett så fungerar inte min kropp som den ska.
BS - Anledningen att jag skulle gravidtesta var om mensen förra månaden inte var en riktig mens. Jag är nämligen onormalt varm också. Både maken och kollegor har kommenterat det, jag har ordförandeposten i fryslortarnas förening normalt sett och nu fryser jag inte alls.
muggles - Ska köpa nytt test idag, om inte för att kunna ta bort den parametern i detta trassel. Skönt med sjunkande hcg!!!
Frejis - Charmig kommentar ang ivf, vad ledsen jag hade blivit! Och vad spännande att det är så nära nu
Snaily - Jag är precis likadan, gravidmagar blir jag galet avundsjuk på. Bebisar är jag inte alls lika intresserad av.
Cicci - Blev det Louise?
Ore - Har snokat på FL och kommit fram till samma sak där, det går att se på CB digital när det är på g, strecket bredvid blir starkare och starkare, jag hade ju bara ett streck hela tiden...
EA - Vad skönt att det kändes bra att träffa bebis och jag måste säga att de flesta bebisar är inte speciellt söta när de är så där små, det är bara föräldrarna som tycker det...
BS - Det fixar du! Med din underbara humor kommer det gå finfint