• Telis

Livets viktiga och oviktiga frågor

Vi fortsätter på vår åttiofjärde (eller nåt sånt) tråd - under tre års tid har vi hunnit prata om det mesta. Det vi alla (möjligen med ett undantag ) har gemensamt är vår längtan efter barn. Vissa har hunnit skaffa sig flera stycken under åren, andra väntar fortfarande. I stort sett alla sätt att få barn på (utom att stjäla ett på Ikea) är snart representerade här i tråden.

Men även om barnpratet är den röda tråden så är det ofta minst lika roligt att diskutera eventuella husköp, middagsplaner, vintips, snuskiga ord och Boris Becker och hans färg på ... eh, den lilla kalufsen.

Så, nu fortsätter vi babblet. Ska vi inte försöka se till att den här tråden spränger 10.000-strecket i antal inlägg? Den förra tråden var såååå nära och vi har lyckats förr.

Den förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3389838.html

• Svar på tråden Livets viktiga och oviktiga frågor
  • muggles

Nenne: men hur kan tanten komma så tidigt??? Jag hoppades att det var en nidis men om du blöder som en gris... Så fruktansvärt. Jag hade ju önskat av hela mitt hjärta att ni fick ert efterlängtade plus nu.

Tant-helvetes-fan! Kommer inte på ngt bättre just nu

• muggles

Har ni tänkt på att hela den här sidan är rätt blå...?

• fru AM

NENNE!! Så fruktansvärt orättvist och dumt! Kramarkramarkramarkramarkramar

• muggles

Vänner: kul att se dig härinne igen, jag saknar dig vettu! Ja ni har verkligen haft otur med illamåendet. Hoppas verkligen att det inte håller i sig hela gravidideten.

Bliv Fru: kul att se dig igen också!

Vickan: det är ju jättebra att du hittat ngn i hålan som du kan umgås med - då är det ju ngt bra med FL iaf.

• muggles
    Stefan09 skrev 2009-09-26 12:19:31 följande:
    Är det bara jag som är rädd för att få ungar för tidigt här? Antar det eftersom ingen svarade på mitt inlägg:
    Ja det är bara du skulle jag tro. Jag förstår inte alls meningen med det här inlägget. Just nu gör det mig rätt förbannad dessutom.
  • nennesjuttioåtta

Stefan09
    Beklagar att du är oskuld och tydligen född genom ett rövhål för du verkar ju vara lite eljest, milt sagt.
    Stick och brinn. Du hör inte på långa vägar hemma i den här tråden.

alltså, det är 14 dagar sen ÄP (=ÄL) så det är egentligen precis på klockan. Fy fan vad vi har bölat. Livet känns helt jälva meningslöst!

Lappis, kan man göra FET redan på nästa ÄL?

• passionsblomman

Nenne: Mitt i allt får du mig att skratta - I love you!

Förövrigt så gråter jag med er. Fy sjutton vad jag förstår vilket mörker ni känner!

• Fru E

Nenne blir så otroligt ledsna för er skull även om jag inte vet precis hur ni känner så har jag en liten aning efter hur dåligt jag mådde för ett par veckor sedan och snart kommer att göra igen.
    F-n varför blir vissa muppade personer gravida sådär och missköter sina barn mm medan andra får kämpa livet ur sig!!!! Blir så otroligt arg och besviken på han/hon/det som sitter där uppe och bestämmer det
    Om ett par dagar gör jag dig sällskap under deppmanteln tills du vill komma upp igen

• Fru E

Sitter i soffan och försöker ladda inför besöket hos hoppsan väninnan. Hade känts betydligt bättre att ha maken med sig men han fick rådet från vårdcentralen att inte besöka dem på minst en vecka till . Vet inte vad jag är "rädd" för egentligen mer än att jag ska bli ett våp när jag kommer hem igen....

Jaja dags att baka lite muffins att ta med sig

Svar på tråden Livets viktiga och oviktiga frågor