• Telis

Livets viktiga och oviktiga frågor

Vi fortsätter på vår åttiofjärde (eller nåt sånt) tråd - under tre års tid har vi hunnit prata om det mesta. Det vi alla (möjligen med ett undantag ) har gemensamt är vår längtan efter barn. Vissa har hunnit skaffa sig flera stycken under åren, andra väntar fortfarande. I stort sett alla sätt att få barn på (utom att stjäla ett på Ikea) är snart representerade här i tråden.

Men även om barnpratet är den röda tråden så är det ofta minst lika roligt att diskutera eventuella husköp, middagsplaner, vintips, snuskiga ord och Boris Becker och hans färg på ... eh, den lilla kalufsen.

Så, nu fortsätter vi babblet. Ska vi inte försöka se till att den här tråden spränger 10.000-strecket i antal inlägg? Den förra tråden var såååå nära och vi har lyckats förr.

Den förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3389838.html

• Svar på tråden Livets viktiga och oviktiga frågor
  • passionsblomman

Jaha, ja då är det ju därför jag inte sett det.

Sov gott själv!

MSW skrev 2009-09-25 21:34:21 följande:
    Greys går på femman!
  • nennesjuttioåtta

Jag tror det är kört redan. Blodspår (färska) i brallan och nu har de ömma tuttarna försvunnit också. Förra gången var de ju som bowlingklot... Helvetes. Jävla. Skit.

• Stefan09

Barn är inget direkt man vill ta upp när man inte ens har gift sig än men kanske ca fem år efter bröllopet, det är ett stort ansvar att skapa liv. Jag tror man måste börja med att lära känna varandra bättre innan man blandar in ännu fler.

• viktualia

Stefan09 - den frågan får gärna diskuteras på annan plats än här. Starta en ny tråd om du vill lyfta nya frågor.

• Snorkfröken77

Nenne - Nej!!! *motar bort tanten*

Tänkte kommentera en del men nu tappade jag helt tråden

Säg när jag vaknar imorgon bitti och loggar in att det är falskalarm, snälla *kramar om Nenne hårt*

• Stefan09

Har jag missat något nu viktualia?? Det hörde ju till ämnet som bara den?!

• Oupsie

Kikar in lite snabbt...

Men Nenne, åh nej . Hoppas innerligt att det är ett falsklarm. Måtte det vara så, *stora stödkramar till Nenne*.

• BrudSommar2006

Nenne, hur är det möjligt så här tidigt? *förvirrad och vet inte hur det fungerar*

• BrudSommar2006

Vickan, usch för att må illa hela graviditeten, jag känner att jag är på väg i den riktningen, måtte det inte bli så för dig. Hursom, jag tror inte att tabletterna varar så länge att om man tar en på kvällen så varar den under morgonen. Minimidosen för att ta sig runt om man "bara" mår lite illa tror jag är tre tabletter per dygn, kan ökas till upp till tio om det är riktig kris.

Svar på tråden Livets viktiga och oviktiga frågor