• Telis

Livets viktiga och oviktiga frågor

Vi fortsätter på vår åttiofjärde (eller nåt sånt) tråd - under tre års tid har vi hunnit prata om det mesta. Det vi alla (möjligen med ett undantag ) har gemensamt är vår längtan efter barn. Vissa har hunnit skaffa sig flera stycken under åren, andra väntar fortfarande. I stort sett alla sätt att få barn på (utom att stjäla ett på Ikea) är snart representerade här i tråden.

Men även om barnpratet är den röda tråden så är det ofta minst lika roligt att diskutera eventuella husköp, middagsplaner, vintips, snuskiga ord och Boris Becker och hans färg på ... eh, den lilla kalufsen.

Så, nu fortsätter vi babblet. Ska vi inte försöka se till att den här tråden spränger 10.000-strecket i antal inlägg? Den förra tråden var såååå nära och vi har lyckats förr.

Den förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3389838.html

• Svar på tråden Livets viktiga och oviktiga frågor
  • viktualia

MSW - japp jag tänker fortsätta ta pillren men med måttlig förväntan...
    - grattis till examinationen!!

• MSW
    viktualia skrev 2009-09-25 20:16:15 följande:
    MSW - japp jag tänker fortsätta ta pillren men med måttlig förväntan...- grattis till examinationen!!
    Tack! Förstår att det inte känns så hoppfullt med pillerna, när det inte funkade idag!
  • Fru E

Vickan-trist med illamåendet som inte ger med sig trodde det skulle försvinna från v 13-14 eller nåt.

• Fru E

Men klart olika för alla liksom allt annat

• Fru E

PB-försök att stänga ute alla måsten och kartonger en stund varje dag så du kan hämta andan!!
    Vilken lyx att ha en massör till granne nice!
    Att gå på konditori är ett måste, måste gynna de lokala affärerna

• MSW

Påtal om illamående, jag mådde juh illa och krätes hela graviditeten.. Eller mådde inte så illa, men kräktes upp frukosten minst en gång i veckan! Fast jag testade aldrig några tabletter.. Det gör jag nästa gång (om det blir någon, och jag mår likadant).. Annars "ska" det väl gå över runt v 12..

• Fru E

Japp håller med om att det är skönt att det är helg
    Här ska fixas det sista i trädgården och städas dock mindre roligt....

• Fru E

Och på söndag blir det gos och mys med en liten liten bebis klart jag kommer att vara lite avis men men får snusa lite iaf

• Fru E

Vickan-är det någon speciell tid man måste ta dem innan för att de ska hinna verka??

Svar på tråden Livets viktiga och oviktiga frågor