• Telis

Livets viktiga och oviktiga frågor

Vi fortsätter på vår åttiofjärde (eller nåt sånt) tråd - under tre års tid har vi hunnit prata om det mesta. Det vi alla (möjligen med ett undantag ) har gemensamt är vår längtan efter barn. Vissa har hunnit skaffa sig flera stycken under åren, andra väntar fortfarande. I stort sett alla sätt att få barn på (utom att stjäla ett på Ikea) är snart representerade här i tråden.

Men även om barnpratet är den röda tråden så är det ofta minst lika roligt att diskutera eventuella husköp, middagsplaner, vintips, snuskiga ord och Boris Becker och hans färg på ... eh, den lilla kalufsen.

Så, nu fortsätter vi babblet. Ska vi inte försöka se till att den här tråden spränger 10.000-strecket i antal inlägg? Den förra tråden var såååå nära och vi har lyckats förr.

Den förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3389838.html

• Svar på tråden Livets viktiga och oviktiga frågor
  • BrudSommar2006

Blivande, neej men nu blir jag så där fikasugen igen, bara av att se dig här! Hej förresten, kul att se dig! Hur gick det med makens simmare, är de fortsatt bra?

EA, jag tror att problematiken kvarstår men vi är sams just nu i alla fall.

Vi var på simningen med Iris imorse, det gick inte alls bra, efter halva tiden bara skulle hon upp ur vattnet och till sist fick hon det, var ingen idé att försöka längre för hon var ju bara ledsen i alla fall. Maken gillar inte den nya instruktören heller, personkemin dem emellan stämmer visst inte alls och det klart att det gör ju inte saken bättre. Vore så synd att behöva sluta nu bara.

• passionsblomman

Hihi, BS, precis vad jag tänkte också: Man blir ju galet fikasugen av Blivandes bild! *slurp*

Hej på dig Blivande! Kul att se dig och vad spännande att IVF ligger så nära i tiden!

• Fru E

Blivande-spännande med IVF så nära vad var det som fick er att bestämma att nu kör ni IVF??
    Har för mig att vi ligger rätt så lika i antal försök.....maken och jag har planerat för IVF samtal i december

Ore-jag hoppar mer än gärna på en plusvåg

• Lapinette

Kikar in medan Tina Turner sjunger livet ur sig (satan i gatan om man var så där pigg när man är 70!) och ser att nenne anar tant ... säger bara NNNNEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJ!!!! det får inte vara sant!

• Vännerfan

Nenne-vännen,
    Hur går det? Har det kommit mer blod??

*orolig*

• nennesjuttioåtta

tanten är här! japp jag är säker, blöder som en gris och stickan visar minus.

over and out.

• Vännerfan

Neeeej!!! Åh, jag saknar ord! Vad meningslöst och vad ORÄTTVIST!!!!! Önskar så att det fanns nåt jag kunde göra... Skickar massor av varma kramar!

FAN!

Mugglan och Fru L, Kom in och svär åt mig, jag kan inte bättre...

• Ore

Neeeeeej, fy fasiken vad orättvist, Nenne...!!!

Kan inte heller svära särskilt bra, men i såna här lägen förstår jag varför jag borde lägga litet möda på att lära mig

Skickar också STORA KRAMAR till er, och fortsätter muttra halvdåliga svordomar här...

• Telis

Nenne, åh jag är så himla ledsen för er skull. Det känns som om hjärtat ska spricka. Och så är jag j*vligt förbannad över att det ska vara så orättvist här i livet. Jag förstår inte varför plussen inte kan delas ut till dom som verkligen vill ha dom istället för så slumpvis. Varför finns det inget rättvist kösystem?! Jag tänker jättemycket på er bägge två och skickar massor med varma kramar!

Svar på tråden Livets viktiga och oviktiga frågor