• Telis

Livets viktiga och oviktiga frågor

Vi fortsätter på vår åttiofjärde (eller nåt sånt) tråd - under tre års tid har vi hunnit prata om det mesta. Det vi alla (möjligen med ett undantag ) har gemensamt är vår längtan efter barn. Vissa har hunnit skaffa sig flera stycken under åren, andra väntar fortfarande. I stort sett alla sätt att få barn på (utom att stjäla ett på Ikea) är snart representerade här i tråden.

Men även om barnpratet är den röda tråden så är det ofta minst lika roligt att diskutera eventuella husköp, middagsplaner, vintips, snuskiga ord och Boris Becker och hans färg på ... eh, den lilla kalufsen.

Så, nu fortsätter vi babblet. Ska vi inte försöka se till att den här tråden spränger 10.000-strecket i antal inlägg? Den förra tråden var såååå nära och vi har lyckats förr.

Den förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3389838.html

• Svar på tråden Livets viktiga och oviktiga frågor
  • nennesjuttioåtta

tinga
    tack, men förstår att det inte cirkulerar så mycket annan energi att lägga på omvärlden just nu. Ta hand om er!!! Det kommer ju att vända, hoppas ni orkar kämpa trots 3 steg bakåt och att någon kan hjälpa er med både avlastning och lösning på matproblem och slem och kräk och att ni äntligen får bli den där fina familjen som det var tänkt att ni skulle bli. Den dagen kommer ju. *trycker på snabbspolning*

• Fru E

Nenne-*viskar tyst tillbaka än så länge är det för bra för att vara sant vilket innebär att det inte är sant *

Tinga-det kan inte vara så att Piff tar efter äldre barn senare när de äter på tex dagis och då kommer på att han vill prova med??
    Kan ni engagera mor/farföräldrar mer eller kompisar?

• nennesjuttioåtta

jädrar vad det låter här, är det raggare måntro?

här har ju ovitrellesprutan precis slutat verka så nu känns det inte längre som att tuttarna ska slitas från kroppen när jag går i trappor. Thank god. Tur att jag inte har större kupor än A för då skulle de dessutom slå i knäna och göra ännu mer ont.

• Fru E

Snaily-nej snarare avsaknad av symtom vilket får mig att tro att kroppen strular

• nennesjuttioåtta

jaha, det var snailys make som tutade "la cuccaracha"...

• Telis

Massor med kramar, Tinga!!! Om det låter otroligt skitjobbigt för mig (och det gör det!) så kan jag inte ens ana hur jobbigt det är för er som lever med det varje dag, hela tiden. Jag kan bara fortsätta hålla tummarna för att det vänder snart, det måste det ju tycker man!

Kraaaaaaaaaam!!!!

• Fru E

Annars är maken sjuk och jag är ingen förstående hustru

• nennesjuttioåtta

nu ska vi sova. Försöka åtminstone och i morgon är det *rknar snabbt* åh nej.. bara onsdag. Bajs!!!!!!

• nennesjuttioåtta

good night godd night wherever you are

tinga och Cicci
    alla styrkekramar i världen!!!

• snaily

Bra sagt nenne, åker snålskjuts på dina ord och håller med!! Nu ska jag prata lite med maken så han inte sommar vid ratten (ja, för det är faktiskt inte jag som kör ) Nattinatt!

Svar på tråden Livets viktiga och oviktiga frågor