• Telis

Livets viktiga och oviktiga frågor

Vi fortsätter på vår åttiofjärde (eller nåt sånt) tråd - under tre års tid har vi hunnit prata om det mesta. Det vi alla (möjligen med ett undantag ) har gemensamt är vår längtan efter barn. Vissa har hunnit skaffa sig flera stycken under åren, andra väntar fortfarande. I stort sett alla sätt att få barn på (utom att stjäla ett på Ikea) är snart representerade här i tråden.

Men även om barnpratet är den röda tråden så är det ofta minst lika roligt att diskutera eventuella husköp, middagsplaner, vintips, snuskiga ord och Boris Becker och hans färg på ... eh, den lilla kalufsen.

Så, nu fortsätter vi babblet. Ska vi inte försöka se till att den här tråden spränger 10.000-strecket i antal inlägg? Den förra tråden var såååå nära och vi har lyckats förr.

Den förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3389838.html

• Svar på tråden Livets viktiga och oviktiga frågor
  • nennesjuttioåtta

men naturligtvis - hallå ellerrrr! Snailyytyyyy tut tuuuuuuuuuttttt!

EA!!
    hittar du något? Har du redan börjat spotta igen? NÄJJ! jag säger ICKE ska du behöva spotta mer. Vik hädan, oh du spottande hynda! (nu pratar jag inte med dig alltså, EA )

BS god natt!!!!

• snaily

Mobilen tillåter inga långa inlägg, men Tinga - jättekram på er!!! Låter bra att maken är hemma lite mer framöver.

• Fru E

Nenne-*viskar så tyst att ingen hör, inga spottings än i pantalongerna och är kring dag 26* vill INTE hoppas så försöker allt jag kan att banka ur alla tankar ur huvudet och tänka att kroppen jävlas med mig

• nennesjuttioåtta

tinga
    ååååh vännen!!! Vad ledsen jag blir för er skull. Varför kan det inte få vända för er nägongång? Förstår absolut, eller kan försöka förstå, din frustration och vanmakt, hat och alla möjliga GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHhelvetesjävlaskitspottochspä!!!! Det hade varit övermäktigt överjävligt med en av dem, och ni har två. Det är ju inte deras fel, de måste ju också ha det otroligt jobbigt. Hoppas tiden flyger fram så att det här eländet är över.

alla kramar i världen och värmande filtar, lugn och ro och kärlek till dig och din man!

• Fru E

Tinga-men gumman KRAM KRAM!!
    Inte den situation som man tänker sig att hamna i när man äntligen fått barn men på något sätt tror jag att man blir starkare av det hela att det kommer att vända även om det inte är någon tröst nu. Kan ni inte få hjälp av en avlastningsperson eller liknande??

• Tinga

Ursäkta min långa egoharang, men jag orkar inte riktigt engagera mig i något annat för tillfället.

Fast jag vill säga jättegrattis till dig, Nenne, som både fått ett ägg i moderskeppet och två i frysen!

• nennesjuttioåtta

EA
    *viskar ännu tystare*
    oiih! vad bra! håller tummarna att de inte kommer och att det äntligen har tagit skruv! Akupunktören kanske får rätt redan nu!

• Fru E

*klämmer för femtielfte gången på tuttarna för att se om de ömmar*

• snaily

EA - symptom också? Ni behöver nog inte ert ivf-samtal! Nenne - hörde ni? Maken tutar som en tok!

• FruCicci

kramar till dig Tinga!
    Lider med dig!

Svar på tråden Livets viktiga och oviktiga frågor