• Svar på tråden Tantvarning 5
  • TinkerBelle

Hej tanter,

*tittar in lite förrvirrat*

Är bandy helg den här helgen så jag kör likt en taxi höger vänster.

Mulle - om du inte vill sluta som min svärmor med lugn cancer döendes 20 år för tidigt ja då biter du ihop.
    Tror inte du vill låta Zack och Bella gå igenom det min make just nu gör.

Blomman - kul och se dig här igen! Vad skönt att ni fått skriva alla papper nu. Du har helt rätt i att det ofta är en massa avgifter man inte ser, eller glömmer bort. Kom nu ihåg att redovisa dem när du deklarerar nästa år.

• TinkerBelle

Men blomman dåå!
    Har du itne lärt dig någonting efter alla år inne i city?
    Såna som hon är det inte lönt att försöka utbilda eller vidga vyerna på.
    Skulle hon inte ta hjälp av sin familj skulle både fastrar och mostrar och mamma med för den delen sitta sysslolösa.....
    (och det är itne trådstarten jag syftar till)

passionsblomman skrev 2009-09-05 21:08:09 följande:
    Nä, nu får ni gärna backa mig lite i den där tråden...Det blir fullt bråk snart.
  • Frulle

ja usch.. Det vill man ju inte utsätta dom för ju!!

TinkerBelle skrev 2009-09-05 21:12:23 följande:
    Hej tanter,*tittar in lite förrvirrat*Är bandy helg den här helgen så jag kör likt en taxi höger vänster.Mulle - om du inte vill sluta som min svärmor med lugn cancer döendes 20 år för tidigt ja då biter du ihop.Tror inte du vill låta Zack och Bella gå igenom det min make just nu gör.Blomman - kul och se dig här igen! Vad skönt att ni fått skriva alla papper nu. Du har helt rätt i att det ofta är en massa avgifter man inte ser, eller glömmer bort. Kom nu ihåg att redovisa dem när du deklarerar nästa år.
  • TinkerBelle

Precis! Det är därför du är duktig och kämpar på.
    Pröva borsta tänderna nästa gång röksuget gör sig påminnt...

Frulle skrev 2009-09-05 21:20:03 följande:
    ja usch.. Det vill man ju inte utsätta dom för ju!!
  • Frulle

Va?! Borsta tänderna?! Räcker det itne med att skrika på sin familj och vara allmänt otrevlig?

TinkerBelle skrev 2009-09-05 21:24:16 följande:
    Precis! Det är därför du är duktig och kämpar på.Pröva borsta tänderna nästa gång röksuget gör sig påminnt...
  • passionsblomman

Nä. Jag är oförbätterlig och tänker säga till resten av livet när jag tycker att människor jag möter inte har vett att uppföra sig som folk.

"sådär gör man faktiskt inte" kommer aldrig att gå ur mig. och på DET är det tantvarning, men jag kan inte i tysthet låta världen tas över av puckon. Jag måste åtminstone protetera. Så har det alltid varit.

TinkerBelle skrev 2009-09-05 21:18:17 följande:
    Men blomman dåå! Har du itne lärt dig någonting efter alla år inne i city?Såna som hon är det inte lönt att försöka utbilda eller vidga vyerna på.Skulle hon inte ta hjälp av sin familj skulle både fastrar och mostrar och mamma med för den delen sitta sysslolösa.....(och det är itne trådstarten jag syftar till)
  • Frulle

Blomman. ta nu ett DJUPT andetag innan du svarar hennes sista inlägg!!

• TinkerBelle

ehhh?! Vet inte om det funkar för dig....

Frulle skrev 2009-09-05 21:25:29 följande:
    Va?! Borsta tänderna?! Räcker det itne med att skrika på sin familj och vara allmänt otrevlig?
  • Frulle

skoja.. Tycker nog dom är GANSKA så skonade!
    Jag har mest varit olycklig, gråtig och lite panikslagen.

TinkerBelle skrev 2009-09-05 21:34:59 följande:
    ehhh?! Vet inte om det funkar för dig....
Svar på tråden Tantvarning 5