• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Frulle

ghhaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Frulle

Jag är olycklig!!
    Halva JAG är borta när jag kastade ciggarna!!! Jag vill inte leva!
    Har panik..

• passionsblomman

Dumheter!

Det är nu du ska bli ditt sanna och verkliga jag.

Leva längre och må bättre ska du också.

Och när du tagit dig igenom lite fler dagar och hälsar på mig i sagohuset så ska du få belöning. Kräftor ska jag bjuda dig på då! Och vin!

Duktiga duktiga Mulle!

*rotar fram och dammar av pom-pomsen*

Frulle skrev 2009-09-05 18:05:07 följande:
    Jag är olycklig!!Halva JAG är borta när jag kastade ciggarna!!! Jag vill inte leva!Har panik..
  • Bobou

Vilken är den andra tråden som du nämner, där samma tjej förlitar sig på familjen?

• Bobou

Ja, vilken typ... men jag tänker att om någon blir sådär som vuxen, då är inte föräldrarna utan skuld. Tror inte det är någon risk att din son någonsin får en sån attityd.

• Frulle

Blomman, har mannen hört nåt från jobbet??

• passionsblomman

Tack ska du ha Bobou! Det var snällt sagt.

Jag kan iof se en viss personlighetsmässig koppling till sådant här. I min familj skulle min syrra tex mycket väl kunna nästan säga lite sådär, och hon är en av dem som mer tänker på vad hon har för nytta av andra än tvärtom. vi är ju fostrade av samma föräldrar, men hon har alltid varit sådan och krävt oerhört mycket för egen del, och hon lider sällan eller aldrig av dåligt samvete inför någon, hur befogat det än är.

Själv har jag ofta lite dåligt samvete även när jag verkligen inte kan rå för eller över saker.

Min yngsta syster är generös och omtänksam som få...
    Så nog kan man få ungar med personlighet som är en alldeles egen sort.

Svar på tråden Tantvarning 5