• Svar på tråden Tantvarning 5
  • passionsblomman

Just vad jag undrade också!
    Hejja Mulle!

dfk skrev 2009-09-06 14:11:46 följande:
    Det är hälsosamt att ha humör åt alla håll! Hur går det frulle med rökstoppet?
  • Heloise

har skummat igenom barnvaktstråden och herremin gud är hon 5 år gamma? Vilka puckon det finns!

Jag är lite för bakfull för att kliva in där men jag tänkte skicka in Panzer; det spelar ingen roll hur bakfull han är... Eller hur full eftersom han tillbringade 20 min inatt med att diskutera religion med taxichaffisen.

Jag hade en poduktiv natt, övertalade nästan en kompis att hänga m till USA och så frågade jag en tjej om hon var singel, samt fick hennes nummer till en av Panzers konpisar.

• Soldemor

Idag har jag haft mina första två gudstjänster i nya församlngen. Gick bra, bortsett från att jag överarbetade den första lite, genom att klämma in två lovsånger efter att jag sjungit gloriat. Men det är väl å andra sidan aldrig fel att lovsjunga Gud? Har dessutom träffat mina konfirmander, de börjar på tisdag - spännande!

Nu är jag lite "seg i roten", så ikväll skall det bli skönt med ett jympapass.

Heja på, Mulle, det där klarar du, snart är de kämpigaste dagarna över!
    Och masssor av extraengergi *lämnar över några energikakor med pepparkakssmak* till allas vår puckobekämpare Blomman!

• passionsblomman
    Heloise skrev 2009-09-06 15:00:16 följande:
    har skummat igenom barnvaktstråden och herremin gud är hon 5 år gamma?
    Kan du inte fråga henne!?

Solde: tack för energi, det behövs, jag är helt färdig och har ont i hela axelpartiet av allt bärande.

Tur att man har en tanttråd med normala människor i.
  • Panzerfaust

Här har ni något att förfasa er över...

• dfk

Soldemor- det låter som ett väldigt givande arbete du har!

Passion- jag har nu skummat igenom tråden och tappade hakan.
    Det var därför du blev lite smått upprörd! Missade vad det handlade om. Jösses!

heloise- vad är det ni gör på nätterna? Blir fulla oj oj oj.
    Skämt och sido, hoppas att ni hade det kul!

• Heloise

Jag gjorde precis det, dessutom var jag elak, men jag blir så less på folk som beter sig som om de är överlägsna och sedan inte ens klarar av att använda sig av de och dem på ett korrekt sätt.
    sedan inte klarar av att sklija på de och dem.

passionsblomman skrev 2009-09-06 15:32:09 följande:
    Kan du inte fråga henne!? Solde: tack för energi, det behövs, jag är helt färdig och har ont i hela axelpartiet av allt bärande.Tur att man har en tanttråd med normala människor i.
  • Heloise

Japp, fulla som kastruller tom men kul var det, igår iaf. I dag not so much

dfk skrev 2009-09-06 15:42:46 följande:
    Soldemor- det låter som ett väldigt givande arbete du har! Passion- jag har nu skummat igenom tråden och tappade hakan.Det var därför du blev lite smått upprörd! Missade vad det handlade om. Jösses!heloise- vad är det ni gör på nätterna? Blir fulla oj oj oj.Skämt och sido, hoppas att ni hade det kul!
  • passionsblomman

Varför låta någon bara komma undan? Då blir det ju aldrrig någon fart på det här forumet!

Nä, sommaren har varit stilla och halvdöd. Jag tar en avstängning om så är. Fast jag skulle vilja se motiveringen om de nu läser tråden först, för jag tycker inte personangreppen och kränkningarna hamnar på min skuldsedel i första hand.
    Heloise skrev 2009-09-06 15:51:36 följande:
    Jag gjorde precis det, dessutom var jag elak, men jag blir så less på folk som beter sig som om de är överlägsna och sedan inte ens klarar av att använda sig av de och dem på ett korrekt sätt.sedan inte klarar av att sklija på de och dem.
Svar på tråden Tantvarning 5