• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Fjällbruttan

passionsblomman skrev 2009-09-06 19:28:07 följande:
    Ja, den personen vi alla nu diskuterat med gjorde ju det, så hon har ju anmält mitt inlägg i DEN tråden. Vilket hon dessutom citerade in i den vi var och diskuterade i...Nå, ska hon göra det här, ja då får hon ju anmäla hela tanttråden, så det vore ju föralldel nåt.

Ha, våga inte bråka med tanterna för då tar jag fram näverkönten och klappar tilll!
    (då är handväskan för liten!)

• Fjällbruttan

Ett blont miffo som var ca: 15, trodde hon var så smart och mejjade ner hela sin klass verbalt som bara en bimbo som inte kan prata svenska utan att slänga in svengelska kan...
    Tror inte hon får så många vänner i sin klass...........
    Men det var kul att få garna åt nån som gjorde bort sig så totalt!

• Aleta

Vem var det?

Fjosok skrev 2009-09-06 16:52:54 följande:
    Hallå! Vem är denna damen som loggat in?Det är inte samma som pm:at mig med den underbara hälsningen att klänningarna i mitt galleri är lika fina som jutesäckar Trevligt folk det finns på BT
  • Fjällbruttan

Men du, jag är också förvirrad, så låt mig vara det ifred!!!
    *Sätter mig i ett hörn och mumsar chokladkaka och blänger under lugg*

Jag är ju helt insöad på 7-an tråden

Jamen vem hackar på Fjosok, finns det nån mer vi kan pladdra ihop tillen liten tuss?
    Ingen får ge sig på tanterna! Fjosok inräknad givetvis

• Aleta

Synd att jag missade...eller kanske inte?

Och ja, jag undrade vem som var dum mot Fjosoks klänningar.

Släng hit lite chokladkaka vet ja!
    Vill någon ha pistagenötter?

Fjällbruttan skrev 2009-09-06 19:47:16 följande:
    Ett blont miffo som var ca: 15, trodde hon var så smart och mejjade ner hela sin klass verbalt som bara en bimbo som inte kan prata svenska utan att slänga in svengelska kan...Tror inte hon får så många vänner i sin klass...........Men det var kul att få garna åt nån som gjorde bort sig så totalt!
Svar på tråden Tantvarning 5