• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Aleta

Urrk, nu har jag precis fångat in och släppt ut en mus som katten kom in med.
    Ryyys, jag var så trött att jag inte såg att han inte var ensam när jag släppte in honom. Han tycker nog att jag är gräsligt otacksam som bar slänger ut kvällsmaten sådär.
    (Själv gick han direkt till sin matskål och åt den dyra kattmaten istället. )

• Soldemor
    passionsblomman skrev 2009-09-06 17:50:39 följande:
    Jooo, ond. Och den tjejen bombade min gb och skulle veta var jag bor och hade ALDRIG blivit så kränkt någonsin och skulle SLUTA på bt bara för mig...
    Ja, det var väl kärt?
  • Soldemor
    Aleta skrev 2009-09-06 21:56:07 följande:
    Soldemor - grattis till nya jobbet!
    Tack, det känns jättebra! *Tar några cybernötter*
  • Im yours

Usch förskylningen inklusive feber, har tvingat mig till sängläge hela söndan. Japp, därför är jag uppe o plitar kl 04.42,

Tack för te med honing blomman. Roffar åt mig alla överblivna godsaker i tanthörnan

Härligt med nya jobbet Solde, du är min favoritprälle. Bara så du vet.

Ikväll har vi filmvisning på kursen. Mitt synopsis är inlämnat 3 dagar före deadline, och kortfilmsmanuset börjar ta form i tant Liz huvud. Dessutom var jag tvungen att skriva om läkarbrist vs svininfluensan i min blogg. Kort sagt, något av mig lever trots snuvan. Host, host........

Varför hackar någon på Fjosoks klänningar? Tramsigheter!!

Nu ska jag försöka sova igen.

Tjingeling, var det någon som sa det?

• Frulle

Fast det som är skärmmande här är att hon troligtvis blir mest POPPIS i sin klass just för att hon är en sån jävla tönt!

Fjällbruttan skrev 2009-09-06 19:47:16 följande:
    Ett blont miffo som var ca: 15, trodde hon var så smart och mejjade ner hela sin klass verbalt som bara en bimbo som inte kan prata svenska utan att slänga in svengelska kan...Tror inte hon får så många vänner i sin klass...........Men det var kul att få garna åt nån som gjorde bort sig så totalt!
  • Soldemor

Im yours skrev 2009-09-07 04:52:14 följande:

Härligt med nya jobbet Solde, du är min favoritprälle. Bara så du vet.
    Tack så mycket!
    *Rodnar blygsamt*
  • Soldemor

Försökte kolla i Fjosoks gästbok, men hittade inget om klänningspåhopp. Kan någon berätta? Och vad är det för pucko som gör så, förresten? Fjosoks kreationer är jätteläckra!

• passionsblomman

I´m yours, hostar du? För isåfall är det nog grisen som kommit!
    Jag var hos doktorrn häromdan för att jag fick sådan himskans muskelvärk av min "förkylning" nu nyssens. Då sa han att "ja då har du ju haft svininfluensan" för att det var hosta, feber och muskelvärk/huvudvärk...

Jaså? Sa jag och kände försiktigt på näsan så det inte skulle ha blivit ett tryne där plötsligt.

Vad underbart med ditt filmprojekt! Jag vill också göra manus och film! Hoppas du får gå på röda mattan i extra fiiiina skooooor och massor av flärd!

• Soldemor

Här är varm choklad, förkylningste och varma bullar till alla som känner sig i behov av det!

Svar på tråden Tantvarning 5