• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Sonja68
    passionsblomman skrev 2009-09-07 09:29:37 följande:
    Har du inget att göra kan du ju läsa den här tråden:www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3533529.htmlOch det är inlägg 7 som fick tant Passion med flera att vakna till efter en luuugn och händleselös sommar på forumet.Det var jag som blev förfärad först. Men sedan blev det flera. Fast det var jag som skulle ut från bt. Nu måste man vara snäll i tonen för nu har moderatorn sagt till...
  • Sonja68

Passion; jag tycker du var väldigt saklig jämfört med endel andra!

• passionsblomman

Saklig och arg!

Sonja68 skrev 2009-09-07 09:32:53 följande:
    Passion; jag tycker du var väldigt saklig jämfört med endel andra!
  • Soldemor
    Har du inget att göra kan du ju läsa den här tråden:www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3533529.htmlOch det är inlägg 7 som fick tant Passion med flera att vakna till efter en luuugn och händleselös sommar på forumet.Det var jag som blev förfärad först. Men sedan blev det flera. Fast det var jag som skulle ut från bt. Nu måste man vara snäll i tonen för nu har moderatorn sagt till...
    Skall man skratta eller gråta? Svårt att säga, men det är bra att du finns, Passionis, och Heloise och andra som är vaksamma och som ser till att dessa människor inte får gå oemotsagda genom livet. Risk finns ju att andra tror att det skall vara som dessa tror! Ryyys!
  • feministbrud

Årets skrattfest! Vi vet ju all vem som gjort bort sig mest här

• Fjosok

Verkar vara ett troll det med.

Inget att bry sig om.

• passionsblomman

Jag tänkte väl att du skulle dra på smilbanden en anig åt det där...
    Vart fasen var du när det brann där i tråden?

feministbrud skrev 2009-09-07 09:42:05 följande:
    Årets skrattfest! Vi vet ju all vem som gjort bort sig mest här
Svar på tråden Tantvarning 5