• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Fjosok

Aleta och Sonja.

Den klänningen köptes från UK men bilderna är från blocket, en exakt likadan klänning (som jag fick tillst¨nd av säljaren att låna.

Säljaren skulle ha 3500:- för den i Sverige.

Mitt ex är från UK och hade använts på en "hen night" med brudtema, dvs en alkoholdränkt tjejfest. Men efter lite allmänfix så är den faktiskt i riktigt bra skick.

mitt ex kostade 175:-

• Frulle

äsch allt går med lite våld och vaselin!!!

Sonja68 skrev 2009-09-07 11:15:59 följande:
    Sköna att skrika ut... kanske mindre sköna i praktiken? Känns det bättre?!
  • Frulle

nej jag tänkte några ord, men dom kan jag inte skriva ner offentliget tyvärr..

passionsblomman skrev 2009-09-07 11:16:43 följande:
    Det var de sämsta försöken hittills!!! Utom min bästis mamma från vår uppväxt. När hon blir rasande säger hon "Elände! Eländes elände SKIT!" Mulle, bättre kan du!
  • Sonja68
    Frulle skrev 2009-09-07 11:20:02 följande:
    äsch allt går med lite våld och vaselin!!!
  • Sonja68
    Frulle skrev 2009-09-07 15:18:41 följande:
    Fuck.. I failed...
    Nä-äääh! Vad säger du?!
    VAr det gott
  • Bobou

Hmmm, det var ju himla olägligt att BT skulle ligga nere i ett så kritiskt läge!

Men du. Inte har du failat heller! Du har ju visst slutat röka! Jag röker något bloss en gång per år kanske, skulle du kalla mig rökare? Tror inte det, va. Kämpa på, det här kommer att gå jättebra! Du ska se att det känns lättare snart!

• Sonja68
    Bobou skrev 2009-09-07 15:30:27 följande:
    Hmmm, det var ju himla olägligt att BT skulle ligga nere i ett så kritiskt läge! Men du. Inte har du failat heller! Du har ju visst slutat röka! Jag röker något bloss en gång per år kanske, skulle du kalla mig rökare? Tror inte det, va. Kämpa på, det här kommer att gå jättebra! Du ska se att det känns lättare snart!
    Precis, det var bara ett återfall. En gång är ingen gång.
    Häng i nu och ge inte upp! och kram.
    Jag är f.d. rökare, så jag vet hur det känns...
  • Frulle

Ja!

Sonja68 skrev 2009-09-07 15:25:18 följande:
    Nä-äääh! Vad säger du?! VAr det gott
  • Fjällbruttan

Din attans tokhjärna!! Nu tänker jag reta upp dig lite!
    Nu får du allt ta och KÄMPA KÄMPA KÄMPA lilla gumman!

*finssar och ser hur Frulles ögon svartnar och det ryker ur öronen...*

Men se där, det ryker ur öronen, alltså behöver du inte röka själv, FIXAT

Hörru, som Sonja skrev, en gång är ingen gång, tänk på knoddarna hemma och vad du kan gosa och snusa i deras nackar och känna doften av dem när du fixar det här
    Kom igen!!

Förövrigt har jag höns... men inga stridshöns eller rambotuppar
    Gud vad jag skrattade åt det
    Jag har Orpington och maraner, stora lugna mysiga raser, gillas storkochin också, de ser ut som de rasslar runt i moonboots  

Svar på tråden Tantvarning 5