• Svar på tråden Tantvarning 5
  • passionsblomman
    dfk skrev 2009-09-06 15:42:46 följande:
    Passion- jag har nu skummat igenom tråden och tappade hakan.Det var därför du blev lite smått upprörd! Missade vad det handlade om. Jösses!
    Jo, det är ju något av en issue för mig, det där när folk tycker att andra människor är till för dem istället för tvärtom.
  • passionsblomman

Tänk, en dag får hon säkert barn och en dag hittar deras polare de där klippen...

Vilken skämsfaktor är det på det?
    Panzerfaust skrev 2009-09-06 15:42:00 följande:
    Här har ni något att förfasa er över...www.youtube.com/watch
  • Heloise

fast jag är inte direkt i intellektuell högform idag och borde kanske låta bli att tjafsa eftersom jag upprepar och slinter på tangenterna hela tiden. H och hennes kille Si kommer över snart, jag som bara vill krypa ihop i fosterställning och DÖ!

Dessutom måste jag läsa en jäkla uppsats och förbereda mig för att diskutera den, vilket jag inte alls känner för. Hoppas våra kompisar bara stannar en snabbis

• Panzerfaust

Mina sista hjärnceller har klätt ut sig till Captain Morgan och fäktas hejvilt bakom pannbenet...

• Fjällbruttan

*Tjingleling*...
    Trevligt häsningsrop som jag läst mig i en annan tråd
    Givetvis kunde jag inte låta bli att lägga en kommentar, alldeles för lockande
    Heloise, go irl, kan du inte skicka in Panzer, älskar när han slår till med nåt dräpande*asg*

Blomman, 100% fan av dig är jag!!

Mulle, du är bäst som klarar rökstoppet och du kommer att greja detta, det är jag bergsäker på!

Solde, kul att första gudstjänsterna gick bra, gläds med dig

Jag var in och läste igår men var så satans arg så jag orkade inte ens skriva, finns det nån som kan reta upp en mer än den man älskar mest?
    Det flög glödande materia här!
    Ja, nu är det lugnt igen och det mesta löst, resten kan han fundera på när han sitter på sin fjälltopp och inbillar sig att det ska komma förbi en älg som vill bli skjuten... så kan jag grubbla här hemma och förhandlingarna återupptas om 5 dagar
    Är nog bra att komma ifrån och lugna sig ibland
    Kan ju hända att vi har sån tur att vi/jag får lite perspektiv på saker och ting
    Men ingen är sur eller arg längre.....phu... 

• Fjällbruttan

Panzerfaust skrev 2009-09-06 15:42:00 följande:
    Här har ni något att förfasa er över...www.youtube.com/watch

Ehhh... fantastiskt intellegent att uttala sig om alla sin klass INNAN hon känner dem!!
    Fördomar...Neeeeeeeeeeeeeeee....
    Tack för ett garv

• passionsblomman
    Heloise skrev 2009-09-06 16:19:12 följande:
    fast jag är inte direkt i intellektuell högform idag och borde kanske låta bli att tjafsa eftersom jag upprepar och slinter på tangenterna hela tiden. H och hennes kille Si kommer över snart, jag som bara vill krypa ihop i fosterställning och DÖ!Dessutom måste jag läsa en jäkla uppsats och förbereda mig för att diskutera den, vilket jag inte alls känner för. Hoppas våra kompisar bara stannar en snabbis
    [/citat]
    Panzerfaust skrev 2009-09-06 16:20:48 följande:
    [citat]
    Mina sista hjärnceller har klätt ut sig till Captain Morgan och fäktas hejvilt bakom pannbenet...
    Jag hör att ni har haft ett rejält party igår.

Det var väl kul?

Men såhär på äldre dar så brukar priset nästa dag kännas tyngre än det gjorde när man var 19 av någon anledning...

Förresten krävs det inte av dig att du ska vara ihögform för att ligga väsentligt över i nivå du vet var Heloise.

Bruttan, tack för stöd och inlägg du med! Synd att du inte skrev igår när du redan var förbannad, det hafde nog blivit minnesvärt...
  • passionsblomman

Bruttan förresten, visst är du väl massageterapeut? Eller har jag blandat ihop allt totalt?

Iallafall: hur vet man skillnad på om man håller på att få inflammation i en muskel eller bara har skitont?

• Fjällbruttan

passionsblomman skrev 2009-09-06 16:28:57 följande:
     Bruttan, tack för stöd och inlägg du med! Synd att du inte skrev igår när du redan var förbannad, det hafde nog blivit minnesvärt...

Hrmmmm... datorn hade nog exploderat
    Länge sen jag var så mördararg!!

För övrigt har min "bästis" varit förbi här och vi har legat och vikt oss över komentarerna från barnungen i tråden... förutom när "bästisen" vill klappa till henne för inlägg 7...

Sen moffade vi chokladkladdkaka med grädde... mums!
    Nån som vill ha? Finns kvar *vassego´*

• Heloise

Mmm det var fantastiskt kul igår när vi gjorde vårt bsäta föratt dricka upp alla captain morgan i stan samt låta våra kort gå varma Jag vill inte kolla hur mkt pengar vi brände igår med det var nog en hel del. Fast kul var det!
    Men ja lite tungt idag som sagt var, jag kunde med lätthet spela en fotbolls match dagen efter för 14 år sen, nu klarar jag inte ens av att gå till affären haha.

passionsblomman skrev 2009-09-06 16:28:57 följande:
    Jag hör att ni har haft ett rejält party igår.Det var väl kul?Men såhär på äldre dar så brukar priset nästa dag kännas tyngre än det gjorde när man var 19 av någon anledning...Förresten krävs det inte av dig att du ska vara ihögform för att ligga väsentligt över i nivå du vet var Heloise. Bruttan, tack för stöd och inlägg du med! Synd att du inte skrev igår när du redan var förbannad, det hafde nog blivit minnesvärt...
Svar på tråden Tantvarning 5