• Svar på tråden Tantvarning 5
  • passionsblomman

Herregud jag veeeet! Det är hemskt!

Numera kan det faktiskt räcka att ha sovit riktigt dåligt en natt, helt UTAN alkoholintag, för att jag ska känna mig både full och bakfull nästa dag.

Men, kul att ni hade roligt. Skit i att räkna efter. Det ska man inte sådana gånger!

Heloise skrev 2009-09-06 16:32:37 följande:
    Mmm det var fantastiskt kul igår när vi gjorde vårt bsäta föratt dricka upp alla captain morgan i stan samt låta våra kort gå varma Jag vill inte kolla hur mkt pengar vi brände igår med det var nog en hel del. Fast kul var det! Men ja lite tungt idag som sagt var, jag kunde med lätthet spela en fotbolls match dagen efter för 14 år sen, nu klarar jag inte ens av att gå till affären haha.
  • Heloise

haha orkar jag ens kolla?
    Jag lämnar över stafettpinnen till Panzer, han får kliva in och drämma till ist

passionsblomman skrev 2009-09-06 16:40:10 följande:
    Oooo -lilla stumpan har loggat in och gått igång Heloise.
  • Fjällbruttan

passionsblomman skrev 2009-09-06 16:44:26 följande:
    *knaprar grillchips och fnissar för mig själv*

Har just varit in... har ställt 3 frågor.....
    Förväntar mig inga svar...

Snor lite grillchips och mumsar med!

Inflammation, området kan hetta, kännas varmt, är oftast vid ett fäste, kan lätta om man lägger på omväxlande kallt/varmt och går INTE över på flera dagar....
    Kan ju vara muskelknut också, men det sitter oftast mer mitt i en muskel och lättar omg, vid massage, men drar gärna ihop sig igen så mycket stretching är viktigt....

Jepp, jag är även massageterapeut

• passionsblomman

*hämtar mer chips*

Undrar när hon ska märka att hon är tämligen ensam och inte har NÅGOT medhåll....

*knaprar vidare*
    Heloise skrev 2009-09-06 16:46:11 följande:
    ok jag kunde inte hålla mig
  • Fjosok

Hallå! Vem är denna damen som loggat in?

Det är inte samma som pm:at mig med den underbara hälsningen att klänningarna i mitt galleri är lika fina som jutesäckar

Trevligt folk det finns på BT

• Heloise

usch ignoranta människor gör mig förbannad!
    Jag måste läsa min uppsats och H och S kommer aldrig, fan oxå!

• Fjällbruttan

passionsblomman skrev 2009-09-06 16:50:30 följande:
    *hämtar mer chips*Undrar när hon ska märka att hon är tämligen ensam och inte har NÅGOT medhåll....*knaprar vidare*

*asg*

Tar med lite läsk och popcorn också.. det här kan bli roligt....

Förresten.. fick inget svar

Svar på tråden Tantvarning 5