Nej det var han tvungen till, men någon var tvungen att öppna balkongen, för den var låst...
Cantaton skrev 2009-09-04 22:07:09 följande:
Ja just det! så han slapp klättra ut på balkongen?
Sonja, det kändes jättekonstigt och nästan lite läskigt först. Jag blev lite rädd och tänkte "vad fan har vi gjort!) och du vet, naär alla tavlor är nerplockade och man ser varenda märke i golven ocha llt sånt hinner man tänka att det knaske inte var så fint ändå bla bla.
Inte fick vi fyr i pannan heller och det verkar inte gå att fylla badkaret bara på varmvattenberedaren, så mitt bad blev ljummet och lite så. MEN när vi låg på madresse framför brasan i salen alla tre och hade fixat levande ljus överallt oh faktiskt fått in några få möbler så kändes det sådär galet overkligt konstigt och jättekul.
Idag när vi sovit lite, så kändes det bättre också, för igårkväll var vi halvdöda och kude ha kräkts av trötthet.
Idag hade ösregnet dragit vidare och jag kunde gå runt lite i trädgården och så.
Hittar saker jag inte ens sett förut...
Jag tror allt kommer att bli jättebra, men det kommer att gå i olika faser allt det här. Det är ingen liten omställning precis. ALLT i vardagen ändras.
Känns otroligt viktigt att boa nu så vi skapar hemkänsla och inte känner att vi liksom är i någon annans hus.
Sambon började garva idag.
Vad?
Jo sa han, jag gick in här genom ytterdörren och tänkte-ÅH en sådan här punschverand skulle man ha!
...vänta nu-det HAR jag, den här är ju MIN!!!