• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Frulle

Ja det var ett sånt där med väldigt mycker former!! Du vet, högre på hörnerna än i mitten?! Förstår du??

Sonja68 skrev 2009-09-03 21:15:30 följande:
    FRULLE, fan va du e bra, som inte rökt på hela dagen! BRA jobbat!!Åh, vad mysigt de ska ha det i sitt sagohus... Undra om badkaret är ett sånt med lejontassar?
  • Sonja68
    Frulle skrev 2009-09-03 21:18:01 följande:
    Ja det var ett sånt där med väldigt mycker former!! Du vet, högre på hörnerna än i mitten?! Förstår du??
    Ja, jag fattar. Härligt! Hoppas de får en riktigt härlig helg.

Cantaton: Bra där, yoga! Vill också prova nångång. Va duktiga ni är. Solde är väl också och tränar just nu.
  • TinkerBelle

God kväll tanter,

Nu har jag averkat terminens första föräldrarmöte.
    Har slängt lillan och pojke nummer två i säng.
    Ska nu börja städa plocka förbereda inför imorgon då min kära make kommer hem!

Äldsta sonen har som sagt försökt att förhandla fram att vara ute längeeeeee.
    Gjorde klart att det var min version eller inget som gällde.
    Mutter mutter....
    Sen en halvtimme senare kröp det fram att hans kompis föäldrar är inne på samma spår efter att dem förståt att jag skulle hämta min son tidigare än 3 på natten. *asg*
    Så gissa vem som dissa vem här hemma ikväll!!!!
    Helt bakom är jag inte ännu ävenom jag ibland undrar varför jag alltid är den som är strängast.

Alla ni som tränar och läger om kosthållning - HEJA!
    Det är faktiskt inte helt lätt, men värt det i långa loppet.

Och Mulle - STANNA BORTA FRÅN CIGGEN...du kommer dofta så mycket bättre än när nikotin dimman är borta.

• Cantaton

Hade f.ö. min första träff med företagscoachen idag Första träffen handlade om värderingar. Det var spännande att gå igenom sig själv på det sättet. Nästa gång blir det intressen och därefter kompetens.

• Cantaton

Bra sagt, jag instämmer! Heja Mulle!

TinkerBelle skrev 2009-09-03 21:22:02 följande:
    STANNA BORTA FRÅN CIGGEN...du kommer dofta så mycket bättre än när nikotin dimman är borta.
  • Frulle

Ja då.. Det är lugnt.. Vill inte röka..

• Frulle

Jag har senaste 2 veckorna fimpat alla fimpar i en liten "kruka" med lock och vatten i sig. Har sett till att den är FYLLD och riktigt vidrig. Så den gick jag ut och luktade lite i när det var som jobbigast! Funkade bra som avskräckare..

• Cantaton
    Frulle skrev 2009-09-03 21:30:46 följande:
    Jag har senaste 2 veckorna fimpat alla fimpar i en liten "kruka" med lock och vatten i sig. Har sett till att den är FYLLD och riktigt vidrig. Så den gick jag ut och luktade lite i när det var som jobbigast! Funkade bra som avskräckare..
  • TinkerBelle
    Frulle skrev 2009-09-03 21:30:46 följande:
  • lillabruden

godmorgon mina vänner!!
    har sovit såååååå gott under min lediga natt!! jag tar en stund att vara tacksam och lycklig över allt jag har........

Vet ni, här har faktiskt äktenskapet haft en väldigt överraskande påverkan på mannen!! är förvånad!! helt plötsligt städar han utan att jag ber honom (självklart inte så som jag skulle vilja men ändå, man får vara glad för allt som livet ger som Baloo i djungelboken sjunger) och idag gjorde han en macka till mig till frukost!!! t.o.m offrade sin egen frukost för att jag skulle få osten! helt ny man vill jag påstå!!!
    fast han äter fortfarande upp mitt godis o har fortfarande svårt att lägga disken i maskinen, men man kan ju inte få allt i livet!
    Och vi 'viker kanin servetter' också lite mer oftare nu!! Det är jag som är mindre stressad och i allmänt bättre mentalt tillstånd och får lust mer helt enkelt!

Fjällis, jag har missat dem däär bilderna!! tittade i vanliga galleriet o kom på at jag sett dem redan, men jag ska se igen i bröllopsgalleriet som någon skrev! men jag behöver inte se dem för att veta att du var vacker

Och dem dära fiskarna, jag hade krävt ersättning!!!!

Tinker, skönt att höra att det blev en stark liten pöjk håller tummarna för op:en sen!!!

O Frulle, du vet att du är för bra för att röka!!!

Hoppas passionis tänker på oss när hon går igenom sitt underbara slotts hallar

Svar på tråden Tantvarning 5