• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Frulle

jahapp.. Nu är han på väg hit fick jag mail om..

• Villemoa

Oj så mycket ni skriver!

Frulle; strongt att kasta ciggen! Har sagt till min man att svänga förbi din reception för att säga hej från mig men han har inte haft tid. Han var förbi en gång men då var du upptagen.

Blommis; HURRA för 1 650 000kr!!!

Bruttan; så himla fina bilder på er!! Och jag löööv den gröna färgen på klänningarna och sjalen! Ja, klänningarna var ju hur fina som helst också förstås!

• Frulle
    Jasså?! haha ja jag har en del att göra stundvis.. Efter lunch brukar det vara lugnt..
    Villemoa skrev 2009-09-03 11:31:54 följande:
    Oj så mycket ni skriver! Frulle; strongt att kasta ciggen! Har sagt till min man att svänga förbi din reception för att säga hej från mig men han har inte haft tid. Han var förbi en gång men då var du upptagen.Blommis; HURRA för 1 650 000kr!!!Bruttan; så himla fina bilder på er!! Och jag löööv den gröna färgen på klänningarna och sjalen! Ja, klänningarna var ju hur fina som helst också förstås!
  • Heloise

God förmiddag!
    Jaha nu är spiralen borta, jäklar var ont det gjorde när de tog ut den, menmen. Väldigt trevlig barnmorska som snällt svarade på alla mina frågor.

Jag passade på och fråga om spiralen; så här är det Baboo, den påverkar faktiskt ägglossningen för en del, men eftersom det är så pass låg dos av hormoner så har de flesta ägglossning som vanligt, dock kan det bli varannan gång istf varje månad.Men på en del avstannar ägglossningen som när man äter p-piller.

Var och köpte kondomer för första gången i mitt liv idag haha. Panzer är måttligt road över just den lilla detaljen...

Grattis Blomman!!! Helt otroligt härligt att ni fick så mkt för stugan, det är ni väl värda!

I'm yours vart går du den där manuskursen? En sådan skulle jag jättegärna vilja gå bara på skoj.

Cantatorn jag väntar med spänning på att höra hur det går för dig

Frulle: Jag skickar lite styrkekramar till dig, det är skönt att inte röka

Fjällbruttan har jag missat korten? Jag vill så himla gärna se dem!

Jag tror jag ska gå en promenad och sen måste jag hitta samt läsa en masteruppsats inom BOI samt hitta på frågor om kvantitativa metoder; ja skittråkigt, jag tycker att det är dags att min 5 åriga utbildning börjar bli lite KUL

• Sonja68

Heloise; Fjällbruttans kort finns i galleriet, men man måste välja "Bröllop juli" eller nåt sånt istf "standard"
    Helt underbara foton!

Så skönt med en bra BM, men mindre skönt med spiralen. Men nu är det gjort !

• Sonja68
    Frulle skrev 2009-09-03 11:28:59 följande:
    jahapp.. Nu är han på väg hit fick jag mail om..
    VAd hände???
  • Frulle

haha nu har han gått. Satt här i 45 minuter hos mig..
    Pratade om en massa..

Sonja68 skrev 2009-09-03 12:31:49 följande:
    VAd hände???
  • Sonja68

Frulle; var han lika På eller plockade du ner honom på jorden?

• Frulle

Han gled gärna in på sexprat... Men jag är ju själv rätt grov i munnen så jag har egentligen inga problem med det.. Bara han inte tror att jag är intresserad av honom!!!

Sonja68 skrev 2009-09-03 12:53:08 följande:
    Frulle; var han lika På eller plockade du ner honom på jorden?
Svar på tråden Tantvarning 5