Hej, hej vinkar lite aningens sömndrucket. Somnade igår 22.30, o vaknade idag 9.00. I drömmarnas värld hade jag en bebis att sköta, m inga pryttlar som kläder, blöjor, mat m.m
Så härligt fina bilder fjällbruttan!!!! Ni är en jättefin familj, låt solen alltid vara med er.
Fy fasen, vad skönt blomman! Det är nu livet börjar om, och jag önskar er all lycka i världen.
Frulle; Spiral som fastnar i livmodern, ghaaaaaaaaaaaa, ajjjjjjjjjjj. Tur att du hann in i tid vännen. Jag har inte heller sett gummipräglade preventivmedel på länge. Däremot ingår det i mina mer allvarsamma samtal m sonen.
Tinker; Eg är det fucking otroligt att det inte finns hjälpmedel, från lungmaskiner till rullatorer så att det ska täcka upp även den procent av behövande som inte statiskt sett finns. Ren idiotin, svingar argt med handväskan
Bhuuuuuuuu för dålig planering, o den högra handen vet inte vad den vänstra gör.
Herr Tiger gjorde stor succé igår. Hans lite nonchalanta reaggie-stil är säljbar. Dock är animerad film svårt att få gjord i Sverige. Kostar många kronor, och kunnigheten om tillvägagångssättet medelmåttlig här i landet. Men han kan snacka engelska oxå, så ......
Jag har också funderat länge på mitt eget verklighetsbaserade drama. Tror inte jag kan släppa den nu, man bör alltid ha en konflikt, twista runt, vända och komma tillbaka. Idéen är mitt "barn" så ...... Hmmm ..... svårt beslut men jag låter projektet vila, o skriver den i romanform vilket var tanke nummer:1.
Det jag kommer att jobba med under året som följer är en drama- action med humoristiska inslag. Jag älskar verkligen möjligh at få mina idéer grillade av kunnigt branchfolk.
Idag ska mitt synopsis skrivas .......... helgen blir lugn.
Och i morgon är det stadsstrolling som gäller. Kramar.