• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Sonja68
    TinkerBelle skrev 2009-09-02 18:45:03 följande:
    Hade du bott närmare så hade jag kunnat hjälpa dig att plocka ut bilderna från hennes hård disk...Vet hon hur man gör?Kan hon komma hem till er och föra över dem till er dator?Om hon inte kan göra det själv kanske den som ska göra det kan komma till er?
    Tinker, du är så gullig
    Jag ska kolla med min förra kollega och vän till vår familj, han är datageni, men mycket upptagen. Kanske han kan fixa det om vi tar hit hennes burk. Jag vill ju bara ha mina foooootoooon
  • Sonja68
    TinkerBelle skrev 2009-09-02 13:52:44 följande:
    ja just det BTW jag fick ett sms för en stund sedan. Värakrna har man lyckats avstanna - undrar hur mcyket medicin dem proppat i henne.Läkarna har dessutom gett "garantier" för att imorgon finns en lungmaskin. Undrar just hur dem tänker göra eller hur dem kan garantera. Någon annan stackare som slängs ut antar jag. Hemskt glad jag inte är den som behöver göra dn prioriteringen!
    Hoppas, hoppas, hoppas allt går bra nu för dem!
  • Fjällbruttan

Frulle skrev 2009-09-02 18:57:13 följande:
    Nu e Blomman klar med budgivningen!

WOW... ÅHHH jag är så nyfiken så jag spricker!!!!
    Underbart att allt är i hamn! Hoppas på sofbord, 3 IVF (om det behövs) och så en ny bil till Blomman

Jaha, bara konstatera att Blommna blivit vår drottning och ska flytta in i sitt slott

Sonja, tyvärr kan jag inte hjälpa dig, enda datasnillena jag känner sitter i Umeå..
    Far du dit och kan sno med dig hårddisken an jag hjälpa dig via mina vänner

Tack än en gång för alla gulliga kommentarer om våra foton, det är när man ser dessa som man inser att man bor i oerhört vacker natur.. eller jag ser det men Mattias är ganska blind, men nu har jhan fått upp ögonen

• Frulle

Fast hon sa ju här igår att jag FICK säga!! Ska jag?

• Frulle

nääää hon loggar nog in sen! Hon får berätta själv!

• Sonja68

Åhhh, så spännande... Blomman, vi väntar på riktigt goda nyheter här

• Soldemor

(Mel: Broder Jakob)
    Var är Blomman, var är Blomman?
    Var är hon, var är hon?
    Har hon gått och svimmat?
    Buden har na' trimmat,
    svara nu, var är du?

• Sonja68

Nu har min man pratat med vårt datasnille. Han kan fixa men sa att han behöver datorn och mycket tid.
    Måste kolla med kompisen om hon släpper iväg datorn också!
    Usch, jag har så dåligt samvete för att
    1) Vi inte skickat tackkort och vi gifte oss för 5 månader sedan
    2) För att jag stressar min kompis ang detta
    3) För att jag "utnyttjar" stackars stressade datageniet igen...

Min kompis tyckte jag kunde skicka några av de "vanliga" fotona, men vi vill ju göra nåt fint av de allra finaste fotona, som jag hoppas och tror är de som hon fotade.

Ja ja , kommer tid kommer råd. Ett litet problem i världsalltet, när allt kommer omkring.

Imorgon ska jag på Aerobics. Fyyyy, jag har sååå dålig kondis nu så jag kommer väl spy och sen stupa i spyorna!
    Men nu har jag börjat få ont i ryggen igen och då är rörelse det enda som hjälper.

• Sonja68
    Soldemor skrev 2009-09-02 20:55:36 följande:
    (Mel: Broder Jakob)Var är Blomman, var är Blomman? Var är hon, var är hon?Har hon gått och svimmat?Buden har na' trimmat,svara nu, var är du?
    Tjusigt Soldemor!
Svar på tråden Tantvarning 5