• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Fjällbruttan

Nu ligger vattenledningen på över en meters djup, men eftersomde inte la tilbaka där de rotat förut lär de ju inte gjort de nu heller... mer risken att ledningen fryser i venter i stället om de är och bökar på och lämnar luftfickor... men ändå!

Skönt att det verkar lugnt för dina vänner än Tinker.. hoppas de får bebis snart och att allt går bra!!

Aleta, snart nåste vi väl ha DNA test på oss människor på samma sätt så vi vet att vi föder... vem som är "hingst" verkar dock vara väldigt oklart i en del fall
    Fast det är klart, de tjejerna har väl inte precis betalat flera tusen

• Sonja68

Tinker; Gulp, jag skulle definitivt inte våga släppa iväg en 15-åring på fest i Sthlm city missinassen. Men jag kanske också är överbeskyddande. Din kompromiss lät bra i mina öron.

• Fjällbruttan

Sonja68 skrev 2009-09-03 10:43:42 följande:
    Fjällis; Men va f-n?!?!"vi trodde ingen var hemma" eeeeehhhh??? Så om ingen hade varit hemma hade det varit okej att gräva upp halva tomten?!Jag ger mig den på att de var av samma ursprung som min man! Sälj masken j-igt dyrt du, de har ju fan grävit på era tomter!

Inte riktigt samma ursprung, tippar mot Slovakien eller nåt, de påminner om italienare men fel efternamn

10:- per mask/tror ni det är lagom

• TinkerBelle

Rena reapriset!

Fjällbruttan skrev 2009-09-03 10:58:47 följande:

Inte riktigt samma ursprung, tippar mot Slovakien eller nåt, de påminner om italienare men fel efternamn 10:- per mask/tror ni det är lagom
  • Frulle

Ohh ångest här!!!! Först med rökningen..
    Sen är den en kille som jobbar här och han är KÄR i mig!!!!

My god. Trodde bara det var lite oskyldigt flirtande från hans sida..
    Eller jaa det verkar som han är det..
    Jag råkade drömma om honom i natt. alltså inget särskillt. han bara fanns med där. Och dumma jag sa det till honom i morse.
    Då svarar han: men ååå jag drömmer om dig varje natt. sen skickar han mail att han saknade mig på ett möte dom hade i morse osv...

• Fjällbruttan

Frulle skrev 2009-09-03 11:01:56 följande:
    Ohh ångest här!!!! Först med rökningen..Sen är den en kille som jobbar här och han är KÄR i mig!!!! My god. Trodde bara det var lite oskyldigt flirtande från hans sida..Eller jaa det verkar som han är det..Jag råkade drömma om honom i natt. alltså inget särskillt. han bara fanns med där. Och dumma jag sa det till honom i morse.Då svarar han: men ååå jag drömmer om dig varje natt. sen skickar han mail att han saknade mig på ett möte dom hade i morse osv...

AAAAAHHHHHHHHHH... vart är de bärbara svarta hålen man vill använda vid såna tillfällen!?!

Kan du inte bara svara lite snyggt på mailet att det var faktiskt en mardröm, han var yxmördare! Och om han har missat det så är du faktiskt nygift, lyckligt nygift....

• Frulle

haha!! Ja men det har nog kanske varit lite oskyldigt flirtande från bådas sidor tror jag..
    Jag kan bli lite "pirrig" när han mailar eller kommer förbi!!

Men han är absolut INTE intressant på det viset ändå!! Förstår ni?

Fjällbruttan skrev 2009-09-03 11:05:03 följande:

AAAAAHHHHHHHHHH... vart är de bärbara svarta hålen man vill använda vid såna tillfällen!?!
    Kan du inte bara svara lite snyggt på mailet att det var faktiskt en mardröm, han var yxmördare! Och om han har missat det så är du faktiskt nygift, lyckligt nygift....
  • Fjällbruttan

Ja, det kan jag förstå, men han har ju dragit det lite längre... i alla fall idag.
    Just därför kanske du ska maila och säga -Men du , det var ju en mardröm
    Förresten vad ska du göra i helgen?
    Jag och min man ska blablablablabla.......
    Det är så roligt att göara saker med honom, giftermålet blev verkligen en nytändning
    Kanske nåt om att vika handdukar till svanar

Frulle skrev 2009-09-03 11:06:56 följande:
    haha!! Ja men det har nog kanske varit lite oskyldigt flirtande från bådas sidor tror jag..Jag kan bli lite "pirrig" när han mailar eller kommer förbi!! Men han är absolut INTE intressant på det viset ändå!! Förstår ni?

• Frulle

Han vet ju om att vi är nygifta. Han har sett alla bröllopsbilder osv.. Han vet allt som händer i våra liv..
    Men har man en sån uuuunderbar receptionist så.. Ja vi kan ju inte klandra honom?! (skoja lite)

Och dom hade vikt kaniner av handdukarna!

Fjällbruttan skrev 2009-09-03 11:10:46 följande:
    Ja, det kan jag förstå, men han har ju dragit det lite längre... i alla fall idag.Just därför kanske du ska maila och säga -Men du , det var ju en mardröm Förresten vad ska du göra i helgen?Jag och min man ska blablablablabla.......Det är så roligt att göara saker med honom, giftermålet blev verkligen en nytändning Kanske nåt om att vika handdukar till svanar

• Sonja68
    Frulle skrev 2009-09-03 11:12:21 följande:
    Han vet ju om att vi är nygifta. Han har sett alla bröllopsbilder osv.. Han vet allt som händer i våra liv..Men har man en sån uuuunderbar receptionist så.. Ja vi kan ju inte klandra honom?! (skoja lite)Och dom hade vikt kaniner av handdukarna!
Svar på tråden Tantvarning 5