• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Soldemor

Heja Passionis, vad roligt för er!

Kämps,Frulle! Tar med dig i förbönen! Här är en flock styrkekramar!

Nu skall jag snart iväg på nattpass på Gerdahallen (jätteträningscenter i Lund). Det börjar 20.15. Man varvar ju inter ner förrän sent efter, och så måste man ju äta när man kommit hem! Men det är ett så roligt pass, så jag gör det gärna! Det är bas-aerobic, det är koordination på min nivå.

• Soldemor
    Fjosok skrev 2009-09-03 19:04:06 följande:
    5 år utbildning ja, är lite skoltrött själv efter först 4 år och sedan nu 5.5 år ...Men man har ju valt det själv Allt väl med er andra?
    Prima liv här, om än lite förvirrat på nya jobbet, blir väl så när man hamnat i en ny miljö!
  • Fjosok

Soldemor: Nytt jobb? Något speciellt du hoppat på?

• Cantaton

Mm, sånt är bra. Jag äter gärna avokado.

Till middag blev det chili con carne.

Tack

Fjällbruttan skrev 2009-09-03 09:20:49 följande:
    Tack DFK Cantaton, när jag bara åt GI hade jag alltid röror i kylen, typ tonfiskröra, ost och skinkröra eller kräftröra, alla med hackat ägg i. Slog då hungern till så var det bara att ta röra och äta med en avacado eller lite sallad, snabbt och enkelt Du är så duktig att det kommer att gå kanonbra för dig!!  
  • Cantaton

Åh. Sånt är så jobbigt..!!!

Frulle skrev 2009-09-03 11:01:56 följande:
    Ohh ångest här!!!! Först med rökningen..Sen är den en kille som jobbar här och han är KÄR i mig!!!! My god. Trodde bara det var lite oskyldigt flirtande från hans sida..Eller jaa det verkar som han är det..Jag råkade drömma om honom i natt. alltså inget särskillt. han bara fanns med där. Och dumma jag sa det till honom i morse.Då svarar han: men ååå jag drömmer om dig varje natt. sen skickar han mail att han saknade mig på ett möte dom hade i morse osv...
  • Cantaton

Skönt att krisen iaf är över. Håller tummarna för en lyckad operation.

TinkerBelle skrev 2009-09-03 14:15:16 följande:
    Nu tanter är bebisen ute. Kejsarsnittet gick bra och han var så stark att han ser ut att klara av att andas utan maskin för stunden.Härnäst ska bebisen operars för sitt diafrgambråck så än är inte faran över.Det är dock skönt att läget är under kontroll.*kram*
  • Sonja68

God afton allihop!
    Lägesrapport:
    Andra fikafria dagen - check
    Varit på aerobics - check
    Känner mig jä***gt nöjd med mig själv - check

Frulle; häng i, stå emot röksuget! Jag håller på dig. Käka grapefrukt, efter det vill du INTE röka!

Kram på er alla andra!

• Frulle

FYYYY vilken jobbig eftermiddag/kväll jag haft!! Otroligt jobbigt med rökningen!! Men jag har ändå tagit mig igenom hela dagen utan ett enda bloss!!!

Och så fick jag ett mms från vår passion!! Hennes son tog sitt första bad i deras NYA fina badkar!!!

• Sonja68
    Frulle skrev 2009-09-03 21:13:29 följande:
    FYYYY vilken jobbig eftermiddag/kväll jag haft!! Otroligt jobbigt med rökningen!! Men jag har ändå tagit mig igenom hela dagen utan ett enda bloss!!!Och så fick jag ett mms från vår passion!! Hennes son tog sitt första bad i deras NYA fina badkar!!!
    FRULLE, fan va du e bra, som inte rökt på hela dagen! BRA jobbat!!

Åh, vad mysigt de ska ha det i sitt sagohus... Undra om badkaret är ett sånt med lejontassar?
Svar på tråden Tantvarning 5