• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Sonja68
    Frulle skrev 2009-09-03 13:07:49 följande:
    Han gled gärna in på sexprat... Men jag är ju själv rätt grov i munnen så jag har egentligen inga problem med det.. Bara han inte tror att jag är intresserad av honom!!!
    Fan, svårt det där... så lätt att endel misstolkar när man är glad och trevlig och öppen, jag har varit med om det flera gånger. Tyvärr har det blivit lite så att jag nu mer passar mig lite för vad jag säger och till vem, vilket egentligen är fel, man ska ju inte behöva "ändra" på sig. Jag ÄR en glad och öppen person och jag skämtar gärna om sex och allt möjligt. Men endel kan inte ta det på rätt sätt... tyvärr
    Hur var det, har han själv nåt förhållande?
  • Sonja68

Om han nu glider in på sexprat hela tiden skulle jag nog glatt berätta om vilken nytändning giftermålet inneburit för er del och hur FANTASTISKT sexliv ni har Kanske han fattar då.

• Frulle

Joo då. Han lever med en tjej och ett barn.. Äsch allt löser sig säkert.. Vi ska på fest tillsammans nästa fredag. ja alltså inte han och jag så men det är ju firmafest. Kan sätta en mille på att han kommer försöka supa mig full..

Men DÅ serrni. Då kommer tegelstenen i handväskan att användas.

Sonja68 skrev 2009-09-03 13:11:49 följande:
    Fan, svårt det där... så lätt att endel misstolkar när man är glad och trevlig och öppen, jag har varit med om det flera gånger. Tyvärr har det blivit lite så att jag nu mer passar mig lite för vad jag säger och till vem, vilket egentligen är fel, man ska ju inte behöva "ändra" på sig. Jag ÄR en glad och öppen person och jag skämtar gärna om sex och allt möjligt. Men endel kan inte ta det på rätt sätt... tyvärr Hur var det, har han själv nåt förhållande?
  • Frulle

Joo då. Han lever med en tjej och ett barn.. Äsch allt löser sig säkert.. Vi ska på fest tillsammans nästa fredag. ja alltså inte han och jag så men det är ju firmafest. Kan sätta en mille på att han kommer försöka supa mig full..

Men DÅ serrni. Då kommer tegelstenen i handväskan att användas.

Sonja68 skrev 2009-09-03 13:11:49 följande:
    Fan, svårt det där... så lätt att endel misstolkar när man är glad och trevlig och öppen, jag har varit med om det flera gånger. Tyvärr har det blivit lite så att jag nu mer passar mig lite för vad jag säger och till vem, vilket egentligen är fel, man ska ju inte behöva "ändra" på sig. Jag ÄR en glad och öppen person och jag skämtar gärna om sex och allt möjligt. Men endel kan inte ta det på rätt sätt... tyvärr Hur var det, har han själv nåt förhållande?
  • Sonja68
    Det är bra Tant Frulle! Rätta takter...
    Nu ska jag kontera de sista fakturorna på augusti och försöka rensa upp på skrivbordet.
  • Heloise

jag har precis hittat en intressant uppsats om självciterings ration; en kvantitativ undersökning oxå Ganska intressant att forskare citerar sig själv och på det sättet får de upp citeringsration på sina egna texter, sneeky

• TinkerBelle

Alla sätt är bra utom dem dåliga!

Heloise skrev 2009-09-03 13:43:04 följande:
    jag har precis hittat en intressant uppsats om självciterings ration; en kvantitativ undersökning oxå Ganska intressant att forskare citerar sig själv och på det sättet får de upp citeringsration på sina egna texter, sneeky
  • TinkerBelle

Nu tanter är bebisen ute. Kejsarsnittet gick bra och han var så stark att han ser ut att klara av att andas utan maskin för stunden.

Härnäst ska bebisen operars för sitt diafrgambråck så än är inte faran över.

Det är dock skönt att läget är under kontroll.

*kram*

• Sonja68
    TinkerBelle skrev 2009-09-03 14:15:16 följande:
    Nu tanter är bebisen ute. Kejsarsnittet gick bra och han var så stark att han ser ut att klara av att andas utan maskin för stunden.Härnäst ska bebisen operars för sitt diafrgambråck så än är inte faran över.Det är dock skönt att läget är under kontroll.*kram*
    Åh så bra att den första krisen verkar vara över! Oj oj, så liten och redan såna uppförsbackar... en operation på detta. Hoppas nu att allt går bra. Lilla knyttet...
  • Bobou

Heloise: Tack för att du frågade! Det som jag menade var ju om spiralen påverkar äggstockarna i deras hormonproduktion (vilket i sin tur skulle påverka resten av kroppen), snarare än om ägglossningen påverkas. Men om ägglossningen påverkas för vissa så antar jag att hormonerna iaf sprider sig ända till äggstockarna...

Och du; vet man att ens artiklar är bäst så är det klart att man citerar sig själv

Tinker: vad jätteskönt att höra att kejsarsnittet gått bra! Härligt! Hoppas de slapp offra någon lungpatient också!

Svar på tråden Tantvarning 5